Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1371231500.30 грн.

Вартість проданого майна:
634897054.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.221429.03
EUR142.36729.03
Партнери

Лот №2380АТ/18

Їдальня-магазин (разом із земельною ділянкою).

514
Тип аукціону:Електронні торги. Аукціон
Стан аукціону:торги не відбулися
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
12.03.2018, 16:00
Дата/час початку проведення аукціону:
16.03.2018, 10:30
Дата/час закінчення проведення аукціону:
16.03.2018, 12:00
Початкова вартість:76680,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10.00%, 7668.00 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:17,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:10,00% або 7668,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір винагороди організатора:766,80 грн., без ПДВ.
Замовник торгів:Регіональне відділення ФДМУ по Полтавській області, код за ЄДРПОУ 22527015
Власник/балансоутримувач:ТОВ «Новомосковськ Агро» код ЄДРПОУ 33014041 Полтавська область, м. Глобине, вул. Володимирівська,144
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Місце представлення заявок:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Дата публікації:14.02.2018, 00:01

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:Полтавська область, Глобинський район, с. Новомосковське, вул. Весняна,13/2.
Загальна площа, кв. м:466,3
Встановлені обмеження:відсутні
Правовий режим земельної ділянки:Земельна ділянка – 0,0742 га, кадастровий номер земельної ділянки: 5320610104:04:001:0022
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:

Відомості про Об'єкт: Одноповерхова цегляна будівля загальною площею 466,3 кв.м., 1987 року побудови розташована за адресою: Полтавська область, Глобинський район, с. Новомосковське, вул. Весняна,13/2. Фундамент – бетон, перекриття – з/бетонні плити; підлога – бетонна; інженерне обладнання – електрика, газопровід, водопровід. Загальний стан – будівля потребує ремонту.

Відомості про земельну ділянку: Розмір земельної ділянки – 0,0742 га., кадастровий номер земельної ділянки: 5320610104:04:001:0022. Цільове призначення земельної ділянки: для будівництва та обслуговування будівель торгівлі – 03.07. Категорія земель : землі житлової та громадської забудови.

Умови продажу Об'єкта:

- в установлений Договором купівлі - продажу строк сплатити ціну продажу Об'єкта приватизації;

- в установлений Договором купівлі - продажу строк прийняти Об'єкт приватизації;

- збереження профілю діяльності протягом 3 (трьох) років;

- питання користування земельною ділянкою покупець Об'єкта вирішує самостійно, в межах чинного законодавства, після набуття права власності на Об'єкт;

- не відчужувати Об'єкт приватизації до сплати його повної ціни продажу;

- здійснити реєстрацію права власності на Об'єкт;

- надавати Продавцю матеріали, відомості, документи щодо виконання умов цього Договору;

- обов'язки Покупця, передбачені Договором, зберігають свою дію для осіб, які придбають

Об'єкт приватизації у разі його подальшого відчуження протягом строку дії таких зобов'язань;

- подальше відчуження Об'єкта приватизації можливе лише за умови збереження для нового власника всіх зобов'язань по Договору, виключно за згодою державного органу приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням, у порядку, що затверджується Фондом державного майна України;

- у разі подальшого відчуження приватизованого Об'єкта новий власник Об'єкта приватизації зобов'язаний у двотижневий строк з дня переходу до нього права власності на Об'єкт приватизації подати державному органу приватизації копії документів, що підтверджують його право власності;

- договори про подальше відчуження Об'єкта приватизації, обтяженого зобов'язаннями, що визначені у Договорі, підлягають нотаріальному посвідченню;

- відсутність погодження державним органом приватизації подальшого відчуження Об'єкта приватизації є підставою для визнання правочинів щодо такого відчуження недійсними.

Плата за об'єкт приватизації здійснюється грошовими коштами.

Призначення об’єкта:Їдальня-магазин
Відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нежитлове приміщення:Земельна ділянка – 0,0742 га, кадастровий номер земельної ділянки: 5320610104:04:001:0022
Розмір земельної ділянки, га:0,0742
Найменування:Нежитлове приміщення
Номер:-
Поверх:1

Немає фото.

Регламент

Повний текст оголошення

Зразок заяви

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Грошові кошти у розмірі 7668,00 грн., що становить 10% від початкової ціни Об’єкта, вносяться одержувачу: РВ ФДМУ по Полтавській області, код за ЄДРПОУ 22527015, банк одержувача: Держказначейська служба України , МФО 820172, р/р № 37318055009476.
Плата за реєстрацію заяв в сумі 17,00 грн. та кошти при розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вносяться одержувачу: РВ ФДМУ по Полтавській області, код ЄДРПОУ 22527015, банк одержувача: ГУДКСУ у Полтавській області, МФО 831019, р/р № 37185500900001.
Кінцевий термін приймання заяв на участь в аукціоні – 12 березня 2018 року до 16.00
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Аукціон в електронній формі буде проведено Центральною універсальною біржею (https://centrex.com.ua.) 16 березня 2018 року. Час початку аукціону (внесення цінових пропозицій) – 10.30, час закінчення аукціону (внесення цінових пропозицій) – 12.00.
Заяви на участь в аукціоні в електронній формі та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді Центральній універсальній біржі (36014, м. Полтава, вул. Пушкіна,88, тел. (0532)69-70-50, (044)331-34-35, електронна пошта: [email protected].). Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Центральної універсальної біржі оригінал заяви на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.
Кінцевий термін приймання заяв на участь в аукціоні – 12 березня 2018 року до 16.00.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Порядок оформлення участі в торгах визначений у «Порядку продажу об’єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону», затвердженого наказом ФДМУ від 02.04.2012 №439, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.05.2012 за № 753/21066 та «Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни», затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за № 1147/2759.
Аукціон в електронній формі проводиться на електронному ресурсі організатора аукціону. Для участі в аукціоні користувач зобов’язаний зареєструватися в системі електронних торгів на електронному ресурсі організатора аукціону, отримати пароль і логін доступу до системи електронних торгів та індивідуальний код (електронний квиток). Брати участь в аукціоні мають право виключно зареєстровані учасники, що отримали індивідуальний код (електронний квиток).
Заявником може виступати юридична або фізична особа, яка може бути визнана покупцем відповідно до Закону України «Про приватизацію державного майна».
Перелік документів, що подаються заявником, для участі в аукціоні в електронній формі:
1. Заява на участь в аукціоні (в 3-х примірниках);
2. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску за подання заяви у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян;
3. Документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об’єкта приватизації (гарантійний внесок);
Для фізичних осіб:
1. Документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження;
2. Перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації;
3. Інформація про потенційних покупців або осіб, в інтересах яких придбавається об’єкт, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих власників;
4. Інформація щодо осіб, які прямо чи опосередковано контролюють заявника.
Для юридичних осіб:
1. Копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) (копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації;
2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
3. Рішення уповноваженого органу про участь у приватизації (аукціоні);
4. Документ щодо призначення керівника;
5. Документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів);
6. Документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника;
7. Інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
Для фізичних осіб (фізичних осіб - підприємців):
1. Довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію);
2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитися з об’єктом приватизації можна в робочі дні за місцем розташування. Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Полтавській області за адресою: 36014, м. Полтава, вул. Небесної Сотні, 1/23, кім. 409, 418 тел (05322) 56-35-55, 2-24-86.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Не надається
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
У разі внесення цінової пропозиції учасником аукціону менше як за п’ять хвилин до завершення аукціону цей аукціон продовжується на десять хвилин, і так щоразу від часу внесення останньої цінової пропозиції.
Переможцем аукціону в електронній формі визнається учасник, який запропонував найвищу ціну на час завершення аукціону.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону отримав оригінали заяви та копії документів, що є додатками до заяви, і виявив невідповідність даних, зазначених в заяві та документах, даним, наданим в електронному вигляді, результати аукціону скасовуються.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону не отримав від переможця аукціону оригінали заяви на участь в аукціоні та копії документів, що є додатками до заяви, учасник, який посів наступне за переможцем аукціону місце, визнається переможцем аукціону за умови наявності у нього всіх необхідних документів.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Кошти в розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації Переможцю аукціону зараховуються у встановленому порядку при остаточному розрахунку за придбаний об’єкт приватизації відповідно до договору купівлі-продажу. Грошові кошти в повному обсязі вносяться одержувачу: РВ ФДМУ по Полтавській області, код за ЄДРПОУ 22527015, банк одержувача: Держказначейська служба України , МФО 820172, р/р № 37318055009476.
Учасник аукціону зобов’язаний у разі визнання його переможцем аукціону сплатити біржі винагороду за проведення аукціону в розмірі 1% від початкової ціни продажу протягом 1 (одного) робочого дня після завершення аукціону на розрахунковий рахунок № 26003500188751 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614, код ЄДРПОУ 32996161, одержувач – ЦУБ.