Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1246158793.01 грн.

Вартість проданого майна:
618484112.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.603719.04
EUR142.278919.04
Партнери

Лот №2379АТ/18

Нежитлова будівля – магазин, площею 81,5 кв.м. разом із земельною ділянкою

531
Тип аукціону:Електронні торги. Аукціон
Стан аукціону:торги не відбулися
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
12.03.2018, 16:00
Дата/час початку проведення аукціону:
16.03.2018, 10:30
Дата/час закінчення проведення аукціону:
16.03.2018, 12:00
Початкова вартість:27240,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10.00%, 2724.00 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:17,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Крок аукціону:10,00% або 2724,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір винагороди організатора:272,40 грн., без ПДВ.
Замовник торгів:Регіональне відділення ФДМУ по Полтавській області, код за ЄДРПОУ 22527015
Власник/балансоутримувач:Відкрите акціонерне товариство «Павлівське» код за ЄДРПОУ – 13953115. Полтавська область, Чутівський район, смт. Артемівка, вул. Артема, 69.
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Місце представлення заявок:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Дата публікації:14.02.2018, 00:01

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:Полтавська область, Чутівський район, с. Коханівка, вул. Центральна, 5
Загальна площа, кв. м:81,5
Встановлені обмеження:відсутні
Правовий режим земельної ділянки:Кадастровий номер: 5325455303:03:003:0044
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:

Відомості про об'єкт: одноповерхова нежитлова будівля. Фундамент – шлаковий; стіни – шлакові; перекриття – дерев'яне; покрівля – А/цементна, підлога – цементна, мозаїчна, внутрішнє опорядження – штукатурка, побілка, водне пофарбування, метало профіль; зовнішнє опорядження – керамічна плитка. Загальна площа – 81,5 кв.м. Рік побудови 1984. об¢єкт розташований в середній зоні села Коханівка. Стан будівлі – незадовільний.

Відомості про земельну ділянку: Згідно з Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень об'єкт розташований на земельній ділянці площею 0,0344 га, кадастровий номер: 5325455303:03:003:0044, цільове призначення: роздрібної торгівлі та комерційних послуг.

Умови продажу Об'єкта:

- в установлений Договором купівлі-продажу строк сплатити ціну продажу Об'єкта приватизації;

- в установлений Договором купівлі-продажу строк прийняти об'єкт приватизації;

- питання користування земельною ділянкою покупець об'єкта вирішує самостійно, в межах чинного законодавства, після набуття права власності на об'єкт;

- не відчужувати об'єкт приватизації до сплати його повної ціни продажу;

- надавати Продавцю матеріали, відомості, документи щодо виконання умов цього Договору;

- обов'язки Покупця, передбачені Договором, зберігають свою дію для осіб, які придбають об'єкт приватизації у разі його подальшого відчуження протягом строку дії таких зобов'язань;

- подальше відчуження об'єкта приватизації можливе лише за умови збереження для нового власника всіх зобов'язань по Договору, виключно за згодою державного органу приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням, у порядку, що затверджується Фондом державного майна України;

- у разі подальшого відчуження приватизованого об'єкта новий власник об'єкта приватизації зобов'язаний у двотижневий строк з дня переходу до нього права власності на Об'єкт приватизації подати державному органу приватизації копії документів, що підтверджують його право власності;

- договори про подальше відчуження об'єкта приватизації, обтяженого зобов'язаннями, що визначені у Договорі, підлягають нотаріальному посвідченню;

- відсутність погодження державним органом приватизації подальшого відчуження Об'єкта приватизації є підставою для визнання правочинів щодо такого відчуження недійсними.

Плата за об'єкт приватизації здійснюється грошовими коштами.

Призначення об’єкта:для роздрібної торгівлі та комерційних послуг
Відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нежитлове приміщення:Кадастровий номер: 5325455303:03:003:0044
Розмір земельної ділянки, га:0,0344
Найменування:магазин
Номер:-
Поверх:1

Немає фото.

Повний текст оголошення

Регламент

Зразок заяви

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Грошові кошти у розмірі 2 724,0 грн., що становить 10% від початкової ціни об’єкта, вносяться одержувачу: РВ ФДМУ по Полтавській області, код за ЄДРПОУ 22527015, банк одержувача: Держказначейська служба України, МФО 820172, р/р №37318055009476.
Плата за реєстрацію заяви в сумі 17,00 грн. та кошти при розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вносяться одержувачу: РВ ФДМУ по Полтавській області, код ЄДРПОУ – 22527015, банк одержувача: ГУДКСУ у Полтавській області, МФО 831019, р/р №37185500900001.
Термін прийняття заяв до 16 години 00 хвилин 12 березня 2018 року включно.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Аукціон в електронній формі буде проведено Центральною універсальною біржею (https://centrex.com.ua) 16 березня 2018 року. Час початку аукціону (внесення цінових пропозицій) – 10.30, час закінчення аукціону (внесення цінових пропозицій) – 12.00.
Заяви на участь в аукціоні в електронній формі та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді Центральній універсальній біржі (36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, 88, тел. (0532)69-70-50 (044)331-34-35, електронна пошта: [email protected].). Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Центральної універсальної біржі оригінали заяви на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.
Термін прийняття заяв до 16 години 00 хвилин 12 березня 2018 року включно.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Порядок оформлення участі в торгах визначений у «Порядку продажу об’єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону», затвердженого наказом ФДМУ від 02.04.2012 №439, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.05.2012 за № 753/21066 та «Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни», затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за № 1147/2759.
Аукціон в електронній формі проводиться на електронному ресурсі організатора аукціону. Для участі в аукціоні користувач зобов’язаний зареєструватися в системі електронних торгів на електронному ресурсі організатора аукціону, отримати пароль і логін доступу до системи електронних торгів та індивідуальний код (електронний квиток). Брати участь в аукціоні мають право виключно зареєстровані учасники, що отримали індивідуальний код (електронний квиток).
Заявником може виступати юридична або фізична особа, яка може бути визнана покупцем відповідно до Закону України «Про приватизацію державного майна».
Перелік документів, що подаються заявником, для участі в аукціоні в електронній формі:
Заява заповнюються державною мовою друкованими літерами. Виправлення у заяві не допускаються.
До заяви додаються:
а) для всіх заявників:
перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт;
документ про внесення плати за подання заяви;
інформація про потенційних покупців об’єктів приватизації або осіб, в інтересах яких придбаваються державні об’єкти, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) (у довільній формі);
інформація щодо осіб, які прямо чи опосередковано контролюють заявника;
б) для юридичної особи:
копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) (копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації;
документ щодо призначення керівника;
документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів);
документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника;
інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом) (у довільній формі за підписом керівника);
інформація про відсутність реєстрації юридичної особи чи пов’язаної з нею особи в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором, та про відсутність застосування до них санкцій відповідно до законодавства (у довільній формі за підписом керівника);
інформація про фінансово-майновий стан;
в) для фізичної особи (фізичної особи - підприємця):
довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) у випадках, передбачених частиною першою статті 6 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»;
довідка органу доходів і зборів про подану декларацію платника єдиного податку (для фізичної особи - підприємця - платника єдиного податку);
інформація про відсутність у фізичної особи чи пов’язаної з нею особи громадянства держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, та про відсутність застосування до них санкцій відповідно до законодавства (у довільній формі);
До заяви про приватизацію, крім зазначених вище документів, додаються:
а) для всіх заявників:
документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження;
документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об’єкта;
б) для юридичної особи:
рішення уповноваженого органу про участь у приватизації.
Додаткові відомості та документи, не передбачені вище, але необхідні для розгляду заяви, можуть надаватися на запит державного органу приватизації лише за згодою заявника.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитися з об’єктами приватизації можна в робочі дні за місцем їх розташування.
Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Полтавській області за адресою: 36014, м. Полтава, вул. Небесної Сотні, 1/23, кім. 418, тел. (05322) 2-24-86».
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Не надається
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
У разі внесення цінової пропозиції учасником аукціону менше як за п’ять хвилин до завершення аукціону цей аукціон продовжується на десять хвилин, і так щоразу від часу внесення останньої цінової пропозиції.
Переможцем аукціону в електронній формі визнається учасник, який запропонував найвищу ціну на час завершення аукціону.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону отримав оригінали заяви та копії документів, що є додатками до заяви, і виявив невідповідність даних, зазначених в заяві та документах, даним, наданим в електронному вигляді, результати аукціону скасовуються.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону не отримав від переможця аукціону оригінали заяви на участь в аукціоні та копії документів, що є додатками до заяви, учасник, який посів наступне за переможцем аукціону місце, визнається переможцем аукціону за умови наявності у нього всіх необхідних документів.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Кошти в розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації Переможцю аукціону зараховуються у встановленому порядку при остаточному розрахунку за придбаний об’єкт приватизації відповідно до договору купівлі-продажу. Грошові кошти в повному обсязі вносяться одержувачу: РВ ФДМУ по Полтавській області, код за ЄДРПОУ 22527015, банк одержувача: Держказначейська служба України , МФО 820172, р/р № 37318055009476.
Учасник аукціону зобов’язаний у разі визнання його переможцем аукціону сплатити біржі винагороду за проведення аукціону в розмірі 1% від початкової ціни продажу протягом 1 (одного) робочого дня після завершення аукціону на розрахунковий рахунок № 26003500188751 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614, код ЄДРПОУ 32996161, одержувач – ЦУБ.