Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1372104674.30 грн.

Вартість проданого майна:
635770228.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.227328.03
EUR142.44228.03
Партнери

Лот №1550АТ/17

Незавершене будівництво мясокомбінату разом з земельною ділянкою

534
Тип аукціону:Електронні торги. Аукціон
Стан аукціону:торги не відбулися
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
12.02.2018, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
16.02.2018, 10:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
16.02.2018, 13:00
Початкова вартість:8776801,20 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10.00%, 877680.12 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:17,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:10,00% або 877680,12 грн., без ПДВ.
Розмір винагороди організатора:87768,01 грн., без ПДВ.
Замовник торгів:Регіональне відділення ФДМУ по Закарпатській області, код ЄДРПОУ 22111310
Власник/балансоутримувач:Відсутній
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Місце представлення заявок:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Дата публікації:22.01.2018, 00:01

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:Закарпатська обл., Мукачівський р-н, с. Ключарки, вул. Підгородська, буд. б/н
Загальна площа, кв. м:-
Встановлені обмеження:відсутні
Правовий режим земельної ділянки:кадастровий номер 2122783800:02:001:0046
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:
До складу об'єкта незавершеного будівництва (ОНБ) входять: корпус № 1 (літ.А) площею забудови 8236,9 кв.м., котельня (літ.Б) площею забудови 971,1 кв.м., корпус 2 (літ.В) площею забудови 1326,1 кв.м., корпус №3 (літ.Г) площею забудови 470,6 кв.м. та колодязь літ.К, виконаний з бетонних кілець діаметром 1,5 м.. В зв'язку з відсутністю консервації будівництва частина об'єктів, що входять до склавду ОНБ знаходяться в зруйнованому стані. У будівлях корпусу № 1 (літ.А), котельні (літ.Б) та корпусу 2 (літ.В) наявні лише стовпчасті залізобетонні фундаменти. В будівлі корпусу №3 (літ.Г) фундамент – монолітний, стіни - монолітні залізобетонні, перегородки - монолітні залізобетонні. Матеріали, вироби, конструкції та устаткування на будівельному майданчику відсутні. Тимчасові та постійні будівлі і споруди на будівельному майданчику відсутні. Відводи та вводи комунікацій, які належать ОНБ і призначені для забезпечення його водою, електроенергією, теплом, газом та іншими ресурсами в період будівництва – відсутні. Відстань від меж ОНБ до дороги загального користування - 800 м.
Початок будівництва – 1989 р., припинення будівельних робіт – 1992 р.
Ступінь будівельної готовності об'єкта: 4 %.
Відомості про земельну ділянку:
площа - 20,0000 га.
кадастровий номер 2122783800:02:001:0046.
Категорія земель: землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Цільове призначення: для будівництва та обслуговування будівель харчової промисловості.
Відомості про обмеження у використанні земельної ділянки не зареєстровані.

Умови продажу об'єкта аукціону:

· протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу сплатити ціну продажу;

· протягом одного року з моменту підписання акту приймання-передачі здійснити розбирання об'єкта;

· забезпечити виконання вимог екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища під час розбирання об'єкта;

· подальше використання земельної ділянки здійснювати відповідно до цільового призначення згідно з чинним законодавством України. Зміна цільового призначення земельної ділянки може бути здійснена у відповідності до чинного законодавства України;

· подальше відчуження незавершеного будівництва м'ясокомбінату та земельної ділянки, на якій розташований цей об'єкт можливе лише за умови збереження для нового власника зобов'язань, визначених договором купівлі - продажу, виключно за згодою державного органу приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням;

Засоби платежу: грошові кошти для фізичних та юридичних осіб.

Призначення об’єкта:Незавершене будівництво мясокомбінату
Відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нежитлове приміщення:кадастровий номер 2122783800:02:001:0046
Розмір земельної ділянки, га:20,0
Найменування:Незавершене будівництво
Номер:-
Поверх:-

Немає фото.

регламент торгів

Повний текст оголошення

зразок заяви

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Плата за реєстрацію заяви в розмірі 17,00 грн. та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт вносяться на р/р № 37182500900001 в ГУДКСУ по Закарпатській області, одержувач: РВ ФДМУ по Закарпатській області, код 22111310, МФО 812016.
Грошові кошти в розмірі – 877 680,12 грн., що становить 10% початкової вартості продажу об’єкта аукціону (гарантійний внесок) перераховується на р/р № 37316006018418 в ДКСУ, МФО 820172, одержувач: РВ ФДМУ по Закарпатській області, код 22111310.
Кінцевий термін прийняття заяв (за три дні до дати проведення аукціону) - 12 лютого 2018 року до 17.00.
Квитанція про сплату подається разом з заявкою на участь в аукціоні.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 р. № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015р. за № 1147/27592.
Покупець сплачує винагороду організатору аукціону у розмірі 1% (одного відсотка) від початкової ціни об’єкта.
Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від від 17 квітня 1998 року № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за № 400/2840.
Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до Центральноі універсальною біржі на електронну адресу: https://centrex.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Центральноі універсальною біржі (36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, 88) оригінали заяв на участь в акціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.
Кінцевий термін прийняття заяв (за три дні до дати проведення аукціону) - 12 лютого 2018 року до 17.00.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Порядок оформлення участі в торгах визначений у «Порядку продажу об’єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону», затвердженого наказом ФДМУ від 02.04.2012 №439, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.05.2012 за № 753/21066 та «Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни», затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за № 1147/2759.
Аукціон в електронній формі проводиться на електронному ресурсі організатора аукціону. Для участі в аукціоні користувач зобов’язаний зареєструватися в системі електронних торгів на електронному ресурсі організатора аукціону, отримати пароль і логін доступу до системи електронних торгів та індивідуальний код (електронний квиток). Брати участь в аукціоні мають право виключно зареєстровані учасники, що отримали індивідуальний код (електронний квиток).
Заявником може виступати юридична або фізична особа, яка може бути визнана покупцем відповідно до Закону України «Про приватизацію державного майна».
Перелік документів, що подаються заявником, для участі в аукціоні в електронній формі:
Заява заповнюються державною мовою друкованими літерами. Виправлення у заяві не допускаються.
До заяви додаються:
а) для всіх заявників:
перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт;
документ про внесення плати за подання заяви;
інформація про потенційних покупців об’єктів приватизації або осіб, в інтересах яких придбаваються державні об’єкти, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) (у довільній формі);
інформація щодо осіб, які прямо чи опосередковано контролюють заявника;
б) для юридичної особи:
копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) (копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації;
документ щодо призначення керівника;
документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів);
документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника;
інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом) (у довільній формі за підписом керівника);
інформація про відсутність реєстрації юридичної особи чи пов’язаної з нею особи в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором, та про відсутність застосування до них санкцій відповідно до законодавства (у довільній формі за підписом керівника);
інформація про фінансово-майновий стан;
в) для фізичної особи (фізичної особи - підприємця):
довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) у випадках, передбачених частиною першою статті 6 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»;
довідка органу доходів і зборів про подану декларацію платника єдиного податку (для фізичної особи - підприємця - платника єдиного податку);
інформація про відсутність у фізичної особи чи пов’язаної з нею особи громадянства держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, та про відсутність застосування до них санкцій відповідно до законодавства (у довільній формі);
До заяви про приватизацію, крім зазначених вище документів, додаються:
а) для всіх заявників:
документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження;
документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об’єкта;
б) для юридичної особи:
рішення уповноваженого органу про участь у приватизації.
Додаткові відомості та документи, не передбачені вище, але необхідні для розгляду заяви, можуть надаватися на запит державного органу приватизації лише за згодою заявника.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування, в робочі дні. Отримати додаткову інформацію можна в РФ ФДМУ по Закарпатській області за адресою: 88000, м. Ужгород, вул. Собранецька, 60 кімната 315; телефони для довідок в Ужгороді: (0312) 61-38-83.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Не надається
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
У разі внесення цінової пропозиції учасником аукціону менше як за п’ять хвилин до завершення аукціону цей аукціон продовжується на десять хвилин, і так щоразу від часу внесення останньої цінової пропозиції.
Переможцем аукціону в електронній формі визнається учасник, який запропонував найвищу ціну на час завершення аукціону.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону отримав оригінали заяви та копії документів, що є додатками до заяви, і виявив невідповідність даних, зазначених в заяві та документах, даним, наданим в електронному вигляді, результати аукціону скасовуються.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону не отримав від переможця аукціону оригінали заяви на участь в аукціоні та копії документів, що є додатками до заяви, учасник, який посів наступне за переможцем аукціону місце, визнається переможцем аукціону за умови наявності у нього всіх необхідних документів. Переможець аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону, позбавляється права на подальшу участь у цьому аукціоні.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Кошти в розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації Переможцю аукціону зараховуються у встановленому порядку при остаточному розрахунку за придбаний об’єкт приватизації відповідно до договору купівлі-продажу. Грошові кошти в повному обсязі вносяться одержувачу: р/р 37316006018418 в ДКСУ, МФО 820172, одержувач: РВ ФДМУ по Закарпатській області, код 22111310
Учасник аукціону зобов’язаний у разі визнання його переможцем аукціону сплатити біржі винагороду за проведення аукціону в розмірі 1% від початкової ціни продажу протягом 1 (одного) робочого дня після завершення аукціону на розрахунковий рахунок № 26003500188751 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614, код ЄДРПОУ 32996161, одержувач – ЦУБ.