Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1246847267.01 грн.

Вартість проданого майна:
619172586.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.545118.04
EUR142.056218.04
Партнери

Лот №2413АТ/18

Єдиний майновий комплекс державного підприємства „Берегівський кар’єр”, який орендується ПрАТ „Берегівський кар’єр”

713
Тип аукціону:Електронні торги. Аукціон
Стан аукціону:торги не відбулися
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
05.02.2018, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
09.02.2018, 10:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
09.02.2018, 13:00
Початкова вартість:14713200,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10.00%, 1471320.00 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:17,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:10,00% або 1471320,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір винагороди організатора:147132,00 грн., без ПДВ.
Замовник торгів:Регіональне відділення ФДМУ по Закарпатській області, код ЄДРПОУ 22111310
Власник/балансоутримувач:Балансоутримувач: ПрАТ „Берегівський кар’єр”, код ЄДРПОУ 32703031
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Місце представлення заявок:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Дата публікації:15.01.2018, 00:01

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:90260, Закарпатська обл., Берегівський р-н, с. Мужієво, вул. Ференца Ракоці ІІ, 245
Обсяг та основна номенклатура продукції (робіт, послуг), у т.ч. експортної:-
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:

Вид діяльності об'єкта: виробництво неметалавих мінеральних виробів, н. в. і. у; добування декоративного та будівельного каменю, вапняку, гіпсу, крейди та глинистого сланцю; добування інших корисних копалин та розроблення кар'єрів, н. в. і. у; тощо.

Відомості про об'єкт приватизації: до складу ЄМК входять: 37 будівель та споруд, 21 трансортний засіб, 125 одиниць обладнання, устаткування, приладів, меблів, та іншого майна. Об'єкти які не підлягають приватизації та не входять до складу ЄМК – відсутні.

Відомості про земельні ділянки: У користуванні ПрАТ „Берегівський кар'єр" відповідно до договорів оренди знаходиться земельна ділянка площею 33,8724 га , в тому числі: 13,3857 га на території Берегівської міської ради та 20,4867 га на території Мужіївської сільської ради Берегівського району.

Обсяги викидів та скидів забруднюючих речовин: викиди і скиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище не здійснюються, відходи на території підприємства не утворюються і не зберігаються.

Об'єкт переданий в оренду ПрАТ „Берегівський кар'єр", термін дії договору оренди до 05.02.2019 року.

Умови продажу:

Збереження основних видів діяльності підприємства протягом п'яти років з моменту укладання договору купівлі-продажу; покупець є правонаступником всіх прав та обовязків державного підприємства; збереження кількісті існуючих робочих місць; забезпечення безпечних, не шкідливих умов праці, правил протипожежної безпеки та цивільного захисту гідно з чинним законодавством України; недопущення звільнення працівників підприємства з ініціативи покупця чи уповноваженого ним органу (за винятком звільнення на підставі пункту 6 статті 40 Кодексу законів про працю України або вчинення працівником дій, за які законодавством передбачене звільнення на підставі пунктів 3, 4, 7, 8 статті 40 та статті 41 Кодексу законів про працю України) протягом 6 місяців від дати переходу права власності на об'єкт приватизації; забезпечення соціальних гарантій працівникам згідно з вимогами трудового законодавства; здійснення заходів щодо збереження навколишнього середовища, забезпечення дотримання санітарних та екологічних норм; питання землекористування вирішується покупцем після укладання договору купівлі-продажу в установленому законодавством порядку; не перешкоджати продавцю у здійсненні контролю за виконанням умов, надавати необхідні матеріали, відомості, документи про виконання умов до підписання акта підсумкової перевірки; подальше відчуження Об'єкта приватизації та / або передача його в заставу до повного виконання зобовязань за договором купівлі – продажу здійснюється виключно за згодою РВ ФДМУ по Закарпатській області, яка надається відповідно до порядку, встановменого Фондом державного майна України та законодавством України, із збереженням для нового власника зобов'язань покупця за договором купівлі-продажу, які не виконані на момент відчуження.

Засоби платежу: грошові кошти в національній валюті України для фізичних та юридичних осіб.

Кількість та склад робочих місць:19
Додаткові відомості:-

Немає фото.

Регламент

Зразок заяви

Оголошення

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Плата за реєстрацію заяви в розмірі 17,00 грн. та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт вносяться на р/р № 37182500900001 в ГУДКСУ по Закарпатській області, одержувач: РВ ФДМУ по Закарпатській області, код 22111310, МФО 812016.
Грошові кошти в розмірі 1 471 320,00 грн., що становить 10% початкової ціни об’єкта перераховується на р/р № 37316006018418, МФО 820172 в ДКСУ, одержувач: РВ ФДМУ по Закарпатській області, код 22111310.
Кінцевий термін прийняття заяв (за три дні до дати проведення аукціону) - 05 лютого 2018 року до 17.00.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015р. № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015р. за № 1147/27592.
Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до Центральної універсальної біржі на електронну адресу: https://centrex.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Центральної універсальної біржі (36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, 88) оригінали заяв на участь в акціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.
Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від від 17 квітня 1998 року № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за № 400/2840.
Кінцевий термін прийняття заяв (за три дні до дати проведення аукціону) - 05 лютого 2018 року до 17.00.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до Центральної універсальної біржі на електронну адресу: https://centrex.com.ua. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу Центральної універсальної біржі (36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, 88) оригінали заяв на участь в акціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.
Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від від 17 квітня 1998 року № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за № 400/2840.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитись з об’єктом можна за місцем його розташування, в робочі дні. Отримати додаткову інформацію можна в РФ ФДМУ по Закарпатській області за адресою: 88000, м. Ужгород, вул. Собранецька, 60 кімната 315; телефони для довідок в Ужгороді: (0312) 61-38-83.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Не надається
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
У разі внесення цінової пропозиції учасником аукціону менше як за п’ять хвилин до завершення аукціону цей аукціон продовжується на десять хвилин, і так щоразу від часу внесення останньої цінової пропозиції.
Переможцем аукціону в електронній формі визнається учасник, який запропонував найвищу ціну на час завершення аукціону.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону отримав оригінали заяви та копії документів, що є додатками до заяви, і виявив невідповідність даних, зазначених в заяві та документах, даним, наданим в електронному вигляді, результати аукціону скасовуються.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону не отримав від переможця аукціону оригінали заяви на участь в аукціоні та копії документів, що є додатками до заяви, учасник, який посів наступне за переможцем аукціону місце, визнається переможцем аукціону за умови наявності у нього всіх необхідних документів. Переможець аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону, позбавляється права на подальшу участь у цьому аукціоні.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт вносяться на р/р № 37182500900001 в ГУДКСУ по Закарпатській області, одержувач: РВ ФДМУ по Закарпатській області, код 22111310, МФО 812016.
Кошти в розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації Переможцю аукціону зараховуються у встановленому порядку при остаточному розрахунку за придбаний об’єкт приватизації відповідно до договору купівлі-продажу. Грошові кошти в повному обсязі вносяться одержувачу: р/р 37316006018418 в ДКСУ, МФО 820172, одержувач: РВ ФДМУ по Закарпатській області, код 22111310
Учасник аукціону зобов’язаний у разі визнання його переможцем аукціону сплатити біржі винагороду за проведення аукціону в розмірі 1% від початкової ціни продажу протягом 1 (одного) робочого дня після завершення аукціону на розрахунковий рахунок № 26003500188751 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614, код ЄДРПОУ 32996161, одержувач – ЦУБ.