Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1370298317.30 грн.

Вартість проданого майна:
634335031.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.221429.03
EUR142.36729.03
Партнери

Лот №1130АТ/17

Нежитлові приміщення в будівлі тракторної бригади (лазня, душова)

643
Тип аукціону:Електронні торги. Аукціон
Стан аукціону:торги не відбулися
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
05.02.2018, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
09.02.2018, 11:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
09.02.2018, 13:00
Початкова вартість:5064,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10.00%, 506.40 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:17,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Крок аукціону:10,00% або 506,40 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір винагороди організатора:50,64 грн., без ПДВ.
Замовник торгів:Регіональне відділення ФДМУ по Черкаській області, код за ЄДРПОУ 21368158
Власник/балансоутримувач:відсутній
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Місце представлення заявок:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Дата публікації:05.01.2018, 11:08

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:20120, Черкаська область, Маньківський район, село Філіція, вул. Молодіжна, 11/1
Загальна площа, кв. м:12,3
Встановлені обмеження:Відсутні
Правовий режим земельної ділянки:Земельна ділянка окремо не виділена
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:
Нежитлові приміщення загальною площею 12,3 кв.м., з них: душова площею 5,5 кв.м., лазня – 6,8 кв.м., є частиною приміщень у будівлі тракторної бригади (1965 рік побудови), не мають окремого входу
Умови продажу Об'єкту:
в установлений Договором купівлі - продажу строк сплатити ціну продажу Об'єкта приватизації;
в установлений Договором купівлі - продажу строк прийняти Об'єкт приватизації;
подальше використання Об'єкта покупець вирішує самостійно;
питання користування земельною ділянкою покупець Об'єкта вирішує самостійно, в межах чинного законодавства, після набуття права власності на Об'єкт;
не відчужувати Об'єкт приватизації до сплати його повної ціни продажу;
надавати Продавцю матеріали, відомості, документи щодо виконання умов цього Договору;
обов'язки Покупця, передбачені Договором, зберігають свою дію для осіб, які придбають Об'єкт приватизації у разі його подальшого відчуження протягом строку дії таких зобов'язань;
подальше відчуження Об'єкта приватизації можливе лише за умови збереження для нового власника всіх зобов'язань по Договору, виключно за згодою державного органу приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням, у порядку, що затверджується Фондом державного майна України;
у разі подальшого відчуження приватизованого Об'єкта новий власник Об'єкта приватизації зобов'язаний у двотижневий строк з дня переходу до нього права власності на Об'єкт приватизації подати державному органу приватизації копії документів, що підтверджують його право власності;
договори про подальше відчуження Об'єкта приватизації, обтяженого зобов'язаннями, що визначені у Договорі, підлягають нотаріальному посвідченню;
відсутність погодження державним органом приватизації подальшого відчуження Об'єкта приватизації є підставою для визнання правочинів щодо такого відчуження недійсними.
Призначення об’єкта:Нежитлові приміщення в будівлі тракторної бригади (лазня, душова)
Відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нежитлове приміщення:Земельна ділянка окремо не виділена
Розмір земельної ділянки, га:-
Найменування:Лазня, душова
Номер:-
Поверх:1

Заява на участь в аукціоні

Повний текст оголошення

Регламент з організації та проведення в електронній формі аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Плата за реєстрацію заяви на участь в аукціоні в сумі 17,00 грн. та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт вносяться на р/р 37184006000007, в ГУ ДКСУ у Черкаській області, м. Черкаси, МФО 854018, код 21368158, одержувач: РВ ФДМУ по Черкаській області (призначення платежу: «плата за реєстрацію заяви на участь в аукціоні, без ПДВ»).
Грошові кошти в розмірі 506,40 грн., що становить 10% від початкової ціни об’єкта приватизації, покупець перераховує одержувачу − РВ ФДМУ по Черкаській області на р/р 37319071002036; МФО 820172; код 21368158; банк Державна казначейська служба України (призначення платежу: «10% від початкової ціни об’єкта приватизації – нежитлові приміщення в будівлі тракторної бригади (лазня, душова) загальною площею 12,3 кв.м, без ПДВ»).
Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні - 05 лютого 2018 року до 17:00.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015 року за № 1147/27592.
Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді на сайт ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ: https://centrex.com.ua// .
Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ: 36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, 88, оригінал заяви на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів
Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні - 05 лютого 2018 року до 17:00.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Порядок оформлення участі в торгах визначений у «Порядку продажу об’єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону», затвердженого наказом ФДМУ від 02.04.2012 №439, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.05.2012 за № 753/21066 та «Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни», затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за № 1147/2759.
Аукціон в електронній формі проводиться на електронному ресурсі організатора аукціону. Для участі в аукціоні користувач зобов’язаний зареєструватися в системі електронних торгів на електронному ресурсі організатора аукціону, отримати пароль і логін доступу до системи електронних торгів та індивідуальний код (електронний квиток). Брати участь в аукціоні мають право виключно зареєстровані учасники, що отримали індивідуальний код (електронний квиток).
Заявником може виступати юридична або фізична особа, яка може бути визнана покупцем відповідно до Закону України «Про приватизацію державного майна».
Перелік документів, що подаються заявником, для участі в аукціоні в електронній формі:
1. Заява на участь в аукціоні (в 3-х примірниках);
2. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску за подання заяви у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян;
3. Документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об’єкта приватизації (гарантійний внесок);
4. Документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження;
5. Перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації;
6. Інформація про потенційних покупців або осіб, в інтересах яких придбавається об’єкт, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих власників;
7. Інформація щодо осіб, які прямо чи опосередковано контролюють заявника.
Для юридичних осіб:
1. Копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) (копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації;
2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
3. Рішення уповноваженого органу про участь у приватизації (аукціоні);
4. Документ щодо призначення керівника;
5. Документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів);
6. Документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника;
7. Інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
Для фізичних осіб (фізичних осіб - підприємців):
1. Довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію);
2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитись з об’єктом можна в робочі дні з 10.00 до 16.00 за місцем його розташування.
Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Черкаській області за адресою: м. Черкаси, бульвар Шевченка, 205, каб. 404, понеділок – четвер з 9.00 до 17.00, у п’ятницю та передсвяткові дні з 9.00 по 16.00. Телефон для довідок (0472) 37-26-61, час роботи – з 9.00 до 18.00, крім вихідних
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Не надається
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
У разі внесення цінової пропозиції учасником аукціону менше як за п’ять хвилин до завершення аукціону цей аукціон продовжується на десять хвилин, і так щоразу від часу внесення останньої цінової пропозиції.
Переможцем аукціону в електронній формі визнається учасник, який запропонував найвищу ціну на час завершення аукціону.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону отримав оригінали заяви та копії документів, що є додатками до заяви, і виявив невідповідність даних, зазначених в заяві та документах, даним, наданим в електронному вигляді, результати аукціону скасовуються.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону не отримав від переможця аукціону оригінали заяви на участь в аукціоні та копії документів, що є додатками до заяви, учасник, який посів наступне за переможцем аукціону місце, визнається переможцем аукціону за умови наявності у нього всіх необхідних документів.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Кошти в розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації Переможцю аукціону зараховуються у встановленому порядку при остаточному розрахунку за придбаний об’єкт приватизації відповідно до договору купівлі-продажу. Грошові кошти в повному обсязі вносяться одержувачу: РВ ФДМУ по Черкаській області на р/р 37319071002036; МФО 820172; код 21368158; банк Державна казначейська служба України.

Учасник аукціону зобов’язаний у разі визнання його переможцем аукціону сплатити біржі винагороду за проведення аукціону в розмірі 1% від початкової ціни продажу протягом 1 (одного) робочого дня після завершення аукціону на розрахунковий рахунок № 26003500188751 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614, код ЄДРПОУ 32996161, одержувач – ЦУБ.