Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1246847267.01 грн.

Вартість проданого майна:
619172586.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.545118.04
EUR142.056218.04
Партнери

Лот №1167АТ/17

Об’єкт незавершеного будівництва державної власності групи Д – 176-квартирний житловий будинок разом із земельною ділянкою

263
Тип аукціону:Електронні торги. Аукціон
Стан аукціону:торги не відбулися
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
04.12.2017, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
08.12.2017, 11:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
08.12.2017, 13:00
Початкова вартість:461280,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10.00%, 46128.00 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:17,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:10,00% або 46128,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір винагороди організатора:4612,80 грн., без ПДВ.
Замовник торгів:Регіональне відділення ФДМУ по Черкаській області, код за ЄДРПОУ 21368158
Власник/балансоутримувач:відсутній
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Місце представлення заявок:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Дата публікації:07.11.2017, 00:01

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:Черкаська обл., м. Сміла, вул. Б. Хмельницького, 64-а.
Розмір житлової площі будинку, квартири, кв.м.:-
Розмір загальної площі будинку, квартири, кв.м.:-
Кількість кімнат:-
Поверх, на якому знаходиться квартира, кімната:-
Кількість поверхів будинку:5
Правовий режим земельної ділянки:Кадастровий номер: 7110500000:09:004:0181.
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:Будівництво 176-квартирного житлового будинку за проектом п'ятиповерхового з 2-х блок-секцій на 40 квартир розпочато в I кварталі 1996 року, призупинено в IV кварталі 1996 року. Об'єкт розташований в південно-західному районі міста Сміла на відстані 2 км від центру. Поруч (на відстані 17,5 м) від нього знаходиться існуючий житловий будинок, а також майданчики для ігор, відпочинку та господарських потреб. На об'єкті виконані: земляні роботи, роботи по влаштуванню фундаментів із збірних залізобетонних плит та бетонних блоків, стіни підвалу із червоної цегли та збірних бетонних блоків, монтаж залізобетонних плит перекриття над підвалом, сходів. Роботи по влаштуванню зовнішніх інженерних мереж не проводились. Площа забудови – 758,0 кв.м. Ступінь будівельної готовності – 2 %. Фізичний знос становить 60%. Початкова ціна об'єкта приватизації з урахуванням ПДВ - 683 400,00 грн., у тому числі: об'єкта незавершеного будівництва – 385 320,00 грн., земельної ділянки – 298 080,00 грн.

Умови продажу об'єкта приватизації:

1. Завершити будівництво об'єкта незавершеного будівництва та ввести його в експлуатацію з правом зміни первісного призначення з урахуванням встановленого цільового використання земельної ділянки протягом 5 років з моменту підписання акта приймання-передачі об'єкта незавершеного будівництва разом із земельною ділянкою.
2. Протягом одного року з моменту переходу права власності на об'єкт приватизації до покупця оформити дозвіл на виконання будівельних робіт об'єкта незавершеного будівництва згідно з чинним законодавством.
3. Забезпечувати вимоги екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища під час добудови та подальшого введення в експлуатацію об'єкта приватизації.
4. У разі добудови об'єкта незавершеного будівництва за призначенням, що відноситься до житлового та громадського призначення, а також до закладів культури, охорони здоров'я, навчальних закладів, обов'язково створити сприятливі умови для життєдіяльності та потреб осіб з обмеженими можливостями.
5. Подальше відчуження та передача в заставу об'єкта незавершеного будівництва та земельної ділянки, на якій розташований цей об'єкт, можливе лише за умови збереження для нового власника об'єкта незавершеного будівництва зобов'язань, визначених договором купівлі-продажу, виключно за згодою державного органу приватизації, який здійснює контроль за їх виконанням.
6. У разі невиконання умов продажу договір купівлі-продажу підлягає розірванню в установленому законодавством порядку. При цьому покупець, з яким розірвано договір купівлі продажу, повертає об'єкт приватизації в державну власність за актом приймання-передачі, а також відшкодовує державі збитки, завдані невиконанням умов договору.

Площа кожної кімнати, кв.м.:-
Інформація про допоміжні, підсобні приміщення та споруди:-
Встановлені обмеження:відсутні
Обмеження на використання квартири, будинку:відсутні
Відомості про земельну ділянку, на якій розташований будинок:Площа земельної ділянки 0,5502 га. Цільове призначення: землі житлової та громадської забудови. Кадастровий номер: 7110500000:09:004:0181. Земельні сервітути: охоронна зона навколо (вздовж) об’єкта енергетичної системи (електрокабель) 0,0116 га; охоронна зона навколо інженерних комунікацій (водопровід) 0,0153 га.
Розмір земельної ділянки, га:0,5502
Найменування:Об’єкт незавершеного будівництва державної власності групи Д – 176-квартирний житловий будинок разом із земельною ділянкою
Номер:-

Заява на участь в аукціоні

Повний текст оголошення

Регламент з організації та проведення в електронній формі аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Реєстраційний внесок учасника аукціону в сумі 17,00 грн. та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вносяться на р/р №37184006000007, банк в ГУ ДКСУ у Черкаській області, м. Черкаси, МФО 854018, код 21368158, одержувач – РВ ФДМУ по Черкаській області (призначення платежу: «Плата за реєстрацію заяви на участь в аукціоні, без ПДВ»).
Грошові кошти в розмірі 46 128,00 грн., що становить 10% від початкової ціни об’єкта приватизації, покупець перераховує одержувачу − РВ ФДМУ по Черкаській області на р/р 37319071002036; МФО 820172; код 21368158; банк Держказначейська служба України (призначення платежу: «10% від початкової ціни обʼєкта приватизації, без ПДВ»).
Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні – 04 грудня 2017 року до 17.00.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до вимог «Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни», затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 №1325 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за № 1147/27592.
Приймання та реєстрація заяви на участь в аукціоні в електронній формі проводиться відповідно до вимог «Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А,Д та Ж», затвердженого наказом ФДМУ від 17.04.1998 №772 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.1998 за № 400/2840 (зі змінами).
Заяви на участь в аукціоні в електронній формі та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді в системі електронних торгів на сайті організатора аукціону ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ - https://centrex.com.ua.
Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні – 04 грудня 2017 року до 17.00.
Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ: 36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, буд 88, оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Порядок оформлення участі в торгах визначений у «Порядку продажу об’єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону», затвердженого наказом ФДМУ від 02.04.2012 №439, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.05.2012 за № 753/21066 та «Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни», затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за № 1147/2759.
Аукціон в електронній формі проводиться на електронному ресурсі організатора аукціону. Для участі в аукціоні користувач зобов’язаний зареєструватися в системі електронних торгів на електронному ресурсі організатора аукціону, отримати пароль і логін доступу до системи електронних торгів та індивідуальний код (електронний квиток). Брати участь в аукціоні мають право виключно зареєстровані учасники, що отримали індивідуальний код (електронний квиток).
Заявником може виступати юридична або фізична особа, яка може бути визнана покупцем відповідно до Закону України «Про приватизацію державного майна».
Перелік документів, що подаються заявником, для участі в аукціоні в електронній формі:
Заява заповнюються державною мовою друкованими літерами. Виправлення у заяві не допускаються.
До заяви додаються:
а) для всіх заявників:
перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт;
документ про внесення плати за подання заяви;
інформація про потенційних покупців об’єктів приватизації або осіб, в інтересах яких придбаваються державні об’єкти, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) (у довільній формі);
інформація щодо осіб, які прямо чи опосередковано контролюють заявника;
б) для юридичної особи:
копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) (копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації;
документ щодо призначення керівника;
документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів);
документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника;
інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом) (у довільній формі за підписом керівника);
інформація про відсутність реєстрації юридичної особи чи пов’язаної з нею особи в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором, та про відсутність застосування до них санкцій відповідно до законодавства (у довільній формі за підписом керівника);
інформація про фінансово-майновий стан;
в) для фізичної особи (фізичної особи - підприємця):
довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) у випадках, передбачених частиною першою статті 6 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»;
довідка органу доходів і зборів про подану декларацію платника єдиного податку (для фізичної особи - підприємця - платника єдиного податку);
інформація про відсутність у фізичної особи чи пов’язаної з нею особи громадянства держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, та про відсутність застосування до них санкцій відповідно до законодавства (у довільній формі);
До заяви про приватизацію, крім зазначених вище документів, додаються:
а) для всіх заявників:
документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження;
документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об’єкта;
б) для юридичної особи:
рішення уповноваженого органу про участь у приватизації.
Додаткові відомості та документи, не передбачені вище, але необхідні для розгляду заяви, можуть надаватися на запит державного органу приватизації лише за згодою заявника.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитись з об’єктом можна в робочі дні за місцем його розташування 09.00 до 17.00 за сприяння Регіонального відділення ФДМУ по Черкаській області. Додаткову інформацію можна отримати в Регіональному відділенні ФДМУ по Черкаській області за адресою: 18000, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 205, каб. 404, тел.: (0472) 37-26-61.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Не надається
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
У разі внесення цінової пропозиції учасником аукціону менше як за п’ять хвилин до завершення аукціону цей аукціон продовжується на десять хвилин, і так щоразу від часу внесення останньої цінової пропозиції.
Переможцем аукціону в електронній формі визнається учасник, який запропонував найвищу ціну на час завершення аукціону.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону отримав оригінали заяви та копії документів, що є додатками до заяви, і виявив невідповідність даних, зазначених в заяві та документах, даним, наданим в електронному вигляді, результати аукціону скасовуються.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону не отримав від переможця аукціону оригінали заяви на участь в аукціоні та копії документів, що є додатками до заяви, учасник, який посів наступне за переможцем аукціону місце, визнається переможцем аукціону за умови наявності у нього всіх необхідних документів.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Кошти в розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації Переможцю аукціону зараховуються у встановленому порядку при остаточному розрахунку за придбаний об’єкт приватизації відповідно до договору купівлі-продажу. Грошові кошти в повному обсязі вносяться одержувачу: РВ ФДМУ по Черкаській області на р/р 37319071002036; МФО 820172; код 21368158; банк Державна казначейська служба України.
Учасник аукціону зобов’язаний у разі визнання його переможцем аукціону сплатити біржі винагороду за проведення аукціону в розмірі 1% від початкової ціни продажу протягом 1 (одного) робочого дня після завершення аукціону на розрахунковий рахунок № 26003500188751 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614, код ЄДРПОУ 32996161, одержувач – ЦУБ.