Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1370298317.30 грн.

Вартість проданого майна:
634335031.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.221429.03
EUR142.36729.03
Партнери

Лот №2153АТ/17

Приміщення адміністративної будівлі (літ. А-2); убиральня (літ. Б), разом із земельною ділянкою.

272
Тип аукціону:Електронні торги. Аукціон
Стан аукціону:торги не відбулися
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
27.11.2017, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
01.12.2017, 11:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
01.12.2017, 13:00
Початкова вартість:984960,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10.00%, 98496.00 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:17,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Крок аукціону:10,00% або 98496,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір винагороди організатора:98849,60 грн., без ПДВ.
Замовник торгів:Регіональне відділення ФДМУ по Черкаській області, код за ЄДРПОУ 21368158
Власник/балансоутримувач:Головне управління статистики у Черкаській області
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Місце представлення заявок:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Дата публікації:25.10.2017, 00:01

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:19801, Черкаська обл., смт Драбів, вул. Центральна, 83а.
Загальна площа, кв. м:495,5
Встановлені обмеження:Відсутні
Правовий режим земельної ділянки:кадастровий номер 7120655100:01:001:0881
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:

Відомості про об`єкт: двоповерхова цегляна адміністративна будівля загальною площею 495,5 м2, розташована в центральній частині смт Драбів.

Фундаменти – залізобетонні блоки; стіни, перегородки – цегляні; перекриття – залізобетонні; покрівля – азбестоцементні листи; підлога – лінолеум; вікна, двері – дерев'яні; внутрішнє опорядження – штукатурка, водоемульсійне пофарбування, шпалери. Будівля забезпечена мережами електропостачання, водопостачання, каналізації, опалення та телефонізована.

Фізичний знос об'єкта − 28%. Загальний фізичний стан – задовільний.

Убиральня.

Фундаменти – залізобетонний; стіни, перегородки – цегляні; перекриття – залізобетонні; двері – дерев'яні; вікна – відсутні; внутрішнє опорядження – штукатурка.

Фізичний знос об'єкта − 30%. Загальний фізичний стан – задовільний.

Частина приміщення загальною площею 369,80 м2 перебуває в оренді. Строк дії договору оренди закінчується 31.12.2017 року.

Відомості про земельну ділянку: земельна ділянка загальною площею 0,1074 га, кадастровий номер 7120655100:01:001:0881, цільове призначення: для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування. Відомості про обмеження у використанні земельної ділянки не зареєстровані.

Призначення об’єкта:нежитлове приміщення
Відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нежитлове приміщення:кадастровий номер 7120655100:01:001:0881
Розмір земельної ділянки, га:0,1074
Найменування:Нежитлова будівля
Номер:-
Поверх:2

Повний текст оголошення

Регламент

zayava-na-auktsion-zrazok.doc

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Плата за реєстрацію заяви на участь в аукціоні в сумі 17,00 грн. та кошти під час розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вносяться на р/р 37184006000007, банк - ГУ ДКСУ у Черкаській області, м. Черкаси, МФО 854018, код 21368158, одержувач РВ ФДМУ по Черкаській області (призначення платежу: «плата за реєстрацію заяви на участь в аукціоні, без ПДВ»).
Грошові кошти в розмірі 98 496,00 грн., що становить 10% від початкової ціни об’єкта приватизації, покупець перераховує одержувачу − РВ ФДМУ по Черкаській області на р/р 37319071002036; МФО 820172; код 21368158; банк Держказначейська служба України (призначення платежу: «10% від початкової ціни обʼєкта приватизації без ПДВ»).
Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні − 27 листопада 2017 року до 17.00.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом ФДМУ від 09.09.2015 №1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції .
Заява на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді на сайт Центральної універсальної біржі: https://centrex.сom.ua.
Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані надіслати на адресу Центральної універсальної біржі (36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, буд. 88) оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.
Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 17 квітня 1998 року №772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 червня 1998 року за №400/2840 (зі змінами).
Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні − 27 листопада 2017 року до 17.00.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Порядок оформлення участі в торгах визначений у «Порядку продажу об’єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону», затвердженого наказом ФДМУ від 02.04.2012 №439, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.05.2012 за № 753/21066 та «Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни», затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за № 1147/2759.
Аукціон в електронній формі проводиться на електронному ресурсі організатора аукціону. Для участі в аукціоні користувач зобов’язаний зареєструватися в системі електронних торгів на електронному ресурсі організатора аукціону, отримати пароль і логін доступу до системи електронних торгів та індивідуальний код (електронний квиток). Брати участь в аукціоні мають право виключно зареєстровані учасники, що отримали індивідуальний код (електронний квиток).
Заявником може виступати юридична або фізична особа, яка може бути визнана покупцем відповідно до Закону України «Про приватизацію державного майна».
Перелік документів, що подаються заявником, для участі в аукціоні в електронній формі:
1. Заява на участь в аукціоні (в 3-х примірниках);
2. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску за подання заяви у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян;
3. Документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об’єкта приватизації (гарантійний внесок);
4. Документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження;
5. Перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації;
6. Інформація про потенційних покупців або осіб, в інтересах яких придбавається об’єкт, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих власників;
7. Інформація щодо осіб, які прямо чи опосередковано контролюють заявника.
Для юридичних осіб:
1. Копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) (копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації;
2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
3. Рішення уповноваженого органу про участь у приватизації (аукціоні);
4. Документ щодо призначення керівника;
5. Документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів);
6. Документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника;
7. Інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
Для фізичних осіб (фізичних осіб - підприємців):
1. Довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію);
2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитись з об’єктом можна в робочі дні з 10.00 до 16.00 за місцем його розташування.
Додаткову інформацію можна отримати в РВ ФДМУ по Черкаській області за адресою: м. Черкаси, бульв. Шевченка, 205, каб. 404, телефон: (0472) 37-26-61, час роботи – з 9.00 до 18.00, крім вихідних.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Не надається
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
У разі внесення цінової пропозиції учасником аукціону менше як за п’ять хвилин до завершення аукціону цей аукціон продовжується на десять хвилин, і так щоразу від часу внесення останньої цінової пропозиції.
Переможцем аукціону в електронній формі визнається учасник, який запропонував найвищу ціну на час завершення аукціону.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону отримав оригінали заяви та копії документів, що є додатками до заяви, і виявив невідповідність даних, зазначених в заяві та документах, даним, наданим в електронному вигляді, результати аукціону скасовуються.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону не отримав від переможця аукціону оригінали заяви на участь в аукціоні та копії документів, що є додатками до заяви, учасник, який посів наступне за переможцем аукціону місце, визнається переможцем аукціону за умови наявності у нього всіх необхідних документів.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Кошти в розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації Переможцю аукціону зараховуються у встановленому порядку при остаточному розрахунку за придбаний об’єкт приватизації відповідно до договору купівлі-продажу. Грошові кошти в повному обсязі вносяться одержувачу: РВ ФДМУ по Черкаській області на р/р 37319071002036; МФО 820172; код 21368158; банк Державна казначейська служба України.

Учасник аукціону зобов’язаний у разі визнання його переможцем аукціону сплатити біржі винагороду за проведення аукціону в розмірі 1% від початкової ціни продажу протягом 1 (одного) робочого дня після завершення аукціону на розрахунковий рахунок № 26003500188751 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614, код ЄДРПОУ 32996161, одержувач – ЦУБ.