|
Будуємо ринки та довіру разом
Статистика торгів |
Вартість оголошених торгів: 1246158793.01 грн.
Вартість проданого майна: 618484112.33 грн.
|
Курси валют |
Валюта | За | Вартість | Дата |
---|
USD | 1 | 39.6037 | 19.04 | EUR | 1 | 42.2789 | 19.04 | |
|
|
Лот №1705ВП/17 | 1/3 частка земельної ділянки у спільній частковій власності, загальною площею 0,0592 га, кадастровий номер 5323484300:00:001:0137. | | 422 |
Тип аукціону: | Електронні торги. Відкритий (публічний) аукціон |
Стан аукціону: | торги завершені |
Дата/час кінцевого строку прийому заявок: | | Дата/час початку проведення аукціону: | | Дата/час закінчення проведення аукціону: | | Початкова вартість: | 4546,00 грн., без ПДВ. | Розмір гарантійного внеску: | — |
Розмір реєстраційного внеску: | 100,00 грн., без ПДВ. |
Крок аукціону: | 1,00% або 45,46 грн., без ПДВ. | Розмір винагороди організатора: | 10,00%, без ПДВ. | Замовник торгів: | ФІЗИЧНА ОСОБА | Власник/балансоутримувач: | ФІЗИЧНА ОСОБА | Організатор торгів: | ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22 |
Місце проведення торгів: | https://centrex.com.ua/torgi/1496411624 |
Місце представлення заявок: | https://centrex.com.ua/torgi/1496411624 |
Дата публікації: | 21.06.2017, 00:01 | Ціна продажу: | 4591.46 грн. | Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50. Характеристика лоту | Фотогалерея | Вкладення | Порядок та умови участі | Учасники торгів | Цінові пропозиції | |
Місцезнаходження майна: | Полтавська область, Новосанжарський район, село Писарівка, с/т «Гудок», вул. Квіткова, 49 | Відомості про майно, його склад, характеристики, опис: | 1/3 частка земельної ділянки у спільній частковій власності, загальною площею 0,0592 га, кадастровий номер 5323484300:00:001:0137. |
|
Розмір та порядок внесення гарантійного та реєстраційного внеску: | Реєстраційний внесок у розмірі 100 грн. оплачується на п/р організатора ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ № 26008060035335 в ПАТ «Приватбанк» МФО: 331401, ЕДРПОУ 32996161. |
Порядок, місце, строк і час представлення заявок на участь в торгах: | Заявки на участь в аукціоні приймаються на електронному ресурсі ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ за адресою https://centrex.com.ua. Квитанція про сплату подається разом з заявкою на участь в аукціоні. Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні – одна година до початку аукціону. |
Порядок оформлення участі в торгах, перелік документів і вимоги, що пред’являються учасникам, до їх оформлення: | Заява на участь в аукціоні складається в довільній формі державною мовою і повинна містити такі відомості:
найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи);
прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи);
номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника;
номер лоту та найменування майна, яке заявник має намір придбати на аукціоні.
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування реєстраційного внеску;
Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування реєстраційного внеску.
Копії документів заявника – юридичної особи та фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності повинні бути завірені їх печатками, фізичної особи – її підписом (за умови пред’явлення всіма покупцями оригіналів документів). У разі непред’явлення заявником оригіналів документів приймаються лише нотаріально посвідчені копії документів. |
Час і місце ознайомлення з майном: | Ознайомитися з об’єктом та отримати додаткову інформацію про проведення аукціону можна в робочі дні за місцезнаходженням об’єкту в попередньо погоджений час з Організатором аукціону за тел. (0532) 69-70-50, (044) 331-34-35, (067) 530-72-74. |
Відомості про можливість надання переможцю аукціону податкової накладної: | Не надається |
Порядок і критерії виявлення переможця торгів: | Переможцем аукціону є учасник, який на час завершення торгів запропонував найвищу ціну лоту. |
Строки платежів, реквізити рахунків, на які вносяться платежі: | Умови продажу та експлуатації об’єкта:
а) протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня затвердження протоколу аукціону сплатити ЦЕНТРАЛЬНІЙ УНІВЕРСАЛЬНІЙ БІРЖІ винагороду за організацію та проведення аукціону в розмірі 10 (десяти) % від кінцевої ціни продажу та вартість поточних витрат;
б) забезпечити додержання вимог екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища. |
|
|
|