Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1246158793.01 грн.

Вартість проданого майна:
618484112.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.603719.04
EUR142.278919.04
Партнери

Лот №1705ВП/17

1/3 частка земельної ділянки у спільній частковій власності, загальною площею 0,0592 га, кадастровий номер 5323484300:00:001:0137.

422
Тип аукціону:Електронні торги. Відкритий (публічний) аукціон
Стан аукціону:торги завершені
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
22.06.2017, 18:00
Дата/час початку проведення аукціону:
23.06.2017, 10:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
23.06.2017, 10:30
Початкова вартість:4546,00 грн., без ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:
Розмір реєстраційного внеску:100,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:1,00% або 45,46 грн., без ПДВ.
Розмір винагороди організатора:10,00%, без ПДВ.
Замовник торгів:ФІЗИЧНА ОСОБА
Власник/балансоутримувач:ФІЗИЧНА ОСОБА
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:https://centrex.com.ua/torgi/1496411624
Місце представлення заявок:https://centrex.com.ua/torgi/1496411624
Дата публікації:21.06.2017, 00:01
Ціна продажу:4591.46 грн.

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:Полтавська область, Новосанжарський район, село Писарівка, с/т «Гудок», вул. Квіткова, 49
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:1/3 частка земельної ділянки у спільній частковій власності, загальною площею 0,0592 га, кадастровий номер 5323484300:00:001:0137.

Немає фото.

Немає файлів.

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Реєстраційний внесок у розмірі 100 грн. оплачується на п/р організатора ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ № 26008060035335 в ПАТ «Приватбанк» МФО: 331401, ЕДРПОУ 32996161.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Заявки на участь в аукціоні приймаються на електронному ресурсі ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ за адресою https://centrex.com.ua. Квитанція про сплату подається разом з заявкою на участь в аукціоні. Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні – одна година до початку аукціону.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Заява на участь в аукціоні складається в довільній формі державною мовою і повинна містити такі відомості:
найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи);
прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи);
номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника;
номер лоту та найменування майна, яке заявник має намір придбати на аукціоні.
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування реєстраційного внеску;
Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування реєстраційного внеску.
Копії документів заявника – юридичної особи та фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності повинні бути завірені їх печатками, фізичної особи – її підписом (за умови пред’явлення всіма покупцями оригіналів документів). У разі непред’явлення заявником оригіналів документів приймаються лише нотаріально посвідчені копії документів.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитися з об’єктом та отримати додаткову інформацію про проведення аукціону можна в робочі дні за місцезнаходженням об’єкту в попередньо погоджений час з Організатором аукціону за тел. (0532) 69-70-50, (044) 331-34-35, (067) 530-72-74.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Не надається
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Переможцем аукціону є учасник, який на час завершення торгів запропонував найвищу ціну лоту.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Умови продажу та експлуатації об’єкта:
а) протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня затвердження протоколу аукціону сплатити ЦЕНТРАЛЬНІЙ УНІВЕРСАЛЬНІЙ БІРЖІ винагороду за організацію та проведення аукціону в розмірі 10 (десяти) % від кінцевої ціни продажу та вартість поточних витрат;
б) забезпечити додержання вимог екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища.