Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1371231500.30 грн.

Вартість проданого майна:
634897054.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.227328.03
EUR142.44228.03
Партнери

Лот №1514АТ/17

Склад зберігання спецмашин загальною площею 868,6 кв. м, літ. Ф, інв. № 1-0021; запасні частини до автомобілів в кількості – 241 одиниць; інше майно в кількості – 1927 одиниць, у складі: касета для каністр – 100 шт., костюм б/п – 20 шт., ложки алюмінієві – 100 шт., набір інструментів – 1 шт., набір ключів – 2 шт., пила – 16 шт., прибор ДК4 – 10 шт., протигаз – 20 шт., розпиратор – 800 шт., СМУ – 50 шт., сумка дерматинова – 9 шт., сокира з ручкою – 5 шт., електромегафон – 1 шт., замок начіпний – 2 шт., касета – 40 шт., аптечка – 35 шт., цебро брезентове – 100 шт., цебро гумове – 65 шт., каністра велика – 28 шт., каністра мала – 75 шт., касета для каністр – 30 шт., клапан на розпилювач – 280 шт., лопата – 82 шт., вогнегасник – 44 шт., ланцюг ковзання – 12 шт.

630
Тип аукціону:Електронні торги. Аукціон
Стан аукціону:торги не відбулися
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
15.05.2017, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
19.05.2017, 10:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
19.05.2017, 12:00
Початкова вартість:1258554,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10.00%, 125855.40 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:17,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:10,00% або 125855,40 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір винагороди організатора:1,00%, без ПДВ.
Замовник торгів:Регіональне відділення ФДМУ по Запорізькій області, код за ЄДРПОУ 20495280
Власник/балансоутримувач:ВАТ „Автотранспортне підприємство № 12355” 69035, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 63, код ЄДРПОУ 03116849.
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Місце представлення заявок:https://centrex.com.ua/torgi/1460099770
Дата публікації:25.04.2017, 00:01

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:69084, м. Запоріжжя, вул. Карпенка - Карого, 60.
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:
Склад зберігання спецмашин загальною площею 868,6 кв. м, літ. Ф, інв. № 1-0021; запасні частини до автомобілів в кількості – 241 одиниць; інше майно в кількості – 1927 одиниць, у складі: касета для каністр – 100 шт., костюм б/п – 20 шт., ложки алюмінієві – 100 шт., набір інструментів – 1 шт., набір ключів – 2 шт., пила – 16 шт., прибор ДК4 – 10 шт., протигаз – 20 шт., розпиратор – 800 шт., СМУ –
50 шт., сумка дерматинова – 9 шт., сокира з ручкою – 5 шт., електромегафон – 1 шт., замок начіпний – 2 шт., касета – 40 шт., аптечка – 35 шт., цебро брезентове – 100 шт., цебро гумове – 65 шт., каністра велика – 28 шт., каністра мала – 75 шт., касета для каністр – 30 шт., клапан на розпилювач – 280 шт., лопата – 82 шт., вогнегасник – 44 шт., ланцюг ковзання – 12 шт.
Об'єкт розташований на внутрішній території ВАТ «АТП №12355». Рік побудови 1963. Будівля цегляна одноповерхова. Фундамент будівлі - з/бетонні стакани, стіни - 40% цегляні, 60% з/бетонні панелі, покриття рулонне, перегородки – цегляні, перекриття – металевий каркас без підшивки, підлога - асфальт. В приміщення будівлі наявні декілька входів , у вигляді металевих воріт. Процент зносу 31%.
Умови продажу та експлуатації об'єкта приватизації:
- питання землекористування покупець вирішує самостійно після укладання договору купівлі-продажу відповідно до вимог чинного законодавства;
- сплата ціни продажу за об'єкт приватизації здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу.
Засоби платежу – грошові кошти.

Регламент з організації та проведення в електронній формі аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації

Заява на участь в аукціоні

Повний текст оголошення

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Грошові кошти у розмірі 125 855,40 грн. (сто двадцять п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят п’ять гривень 40 копійок), що становить 10% початкової ціни об’єкта, вносяться на р/р 37311049000444, Державна казначейська служба України в м. Київ, МФО 820172, одержувач - Регіональне відділення ФДМУ по Запорізькій області, код ЄДРПОУ 20495280.
Сплата реєстраційного внеску у розмірі 17,00 грн. за подання заяви на участь в аукціоні та грошові кошти при розрахунку за придбаний об’єкт приватизації вносяться на р/р 37189005004385, Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 168, МФО 813015, одержувач - Регіональне відділення ФДМУ по Запорізькій області, код ЄДРПОУ 20495280.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Аукціон в електронній формі проводиться відповідно до Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2015 року за № 1147/27592, зі змінами. Заяви на участь в аукціоні та фотокопії документів, що є додатками до заяв, подаються в електронному вигляді до ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ на електронну адресу [email protected]. Протягом двох календарних днів з дати реєстрації заяви учасники аукціону зобов’язані направити на адресу ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ (36020, м. Полтава, вул. Стрітенська, 36, офіс 214) з 9-00 до 17-00 обідня перерва з 13-00 до 14-00 , тел. (0532) 69-70-50, оригінали заяв на участь в аукціоні у трьох примірниках та належним чином засвідчені копії документів, що є додатками до заяви, а також докази надсилання цих документів.
Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до вимог Порядку подання та розгляду заяви про включення до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та заяви на участь в аукціоні, конкурсі щодо об’єктів державної власності груп А, Д та Ж, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 17.04.1998 № 772, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.06.1998 за № 400/2840, зі змінами.
Заяви на участь в аукціоні в електронній формі та фотокопії документів, що є додатками до заяви, подаються в електронному вигляді в системі електронних торгів на сайті організатора аукціону ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ - https://centrex.com.ua. до 15.05.2017 р. 17.00.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Порядок оформлення участі в торгах визначений у «Порядку продажу об’єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону», затвердженого наказом ФДМУ від 02.04.2012 №439, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.05.2012 за № 753/21066 та «Порядку проведення в електронній формі продажу об’єктів малої приватизації на аукціоні, у тому числі за методом зниження ціни», затвердженого наказом Фонду державного майна України від 09.09.2015 № 1325, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2015 за № 1147/2759.
Аукціон в електронній формі проводиться на електронному ресурсі організатора аукціону. Для участі в аукціоні користувач зобов’язаний зареєструватися в системі електронних торгів на електронному ресурсі організатора аукціону, отримати пароль і логін доступу до системи електронних торгів та індивідуальний код (електронний квиток). Брати участь в аукціоні мають право виключно зареєстровані учасники, що отримали індивідуальний код (електронний квиток).
Заявником може виступати юридична або фізична особа, яка може бути визнана покупцем відповідно до Закону України «Про приватизацію державного майна».
Перелік документів, що подаються заявником, для участі в аукціоні в електронній формі:
Заява заповнюються державною мовою друкованими літерами. Виправлення у заяві не допускаються.
До заяви додаються:
а) для всіх заявників:
перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт;
документ про внесення плати за подання заяви;
інформація про потенційних покупців об’єктів приватизації або осіб, в інтересах яких придбаваються державні об’єкти, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) (у довільній формі);
інформація щодо осіб, які прямо чи опосередковано контролюють заявника;
б) для юридичної особи:
копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) (копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації;
документ щодо призначення керівника;
документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів);
документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника;
інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом) (у довільній формі за підписом керівника);
інформація про відсутність реєстрації юридичної особи чи пов’язаної з нею особи в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором, та про відсутність застосування до них санкцій відповідно до законодавства (у довільній формі за підписом керівника);
інформація про фінансово-майновий стан;
в) для фізичної особи (фізичної особи - підприємця):
довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) у випадках, передбачених частиною першою статті 6 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»;
довідка органу доходів і зборів про подану декларацію платника єдиного податку (для фізичної особи - підприємця - платника єдиного податку);
інформація про відсутність у фізичної особи чи пов’язаної з нею особи громадянства держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором, та про відсутність застосування до них санкцій відповідно до законодавства (у довільній формі);
До заяви про приватизацію, крім зазначених вище документів, додаються:
а) для всіх заявників:
документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження;
документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об’єкта;
б) для юридичної особи:
рішення уповноваженого органу про участь у приватизації.
Додаткові відомості та документи, не передбачені вище, але необхідні для розгляду заяви, можуть надаватися на запит державного органу приватизації лише за згодою заявника.
Час і місце ознайомлення з майном:Додаткову інформацію можна отримати в Регіональному відділенні ФДМУ по Запорізькій області за адресою: 69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 50, кімнати № 38, 40 з 8.00 до 16.00, п’ятниця з 8.00 до 15.00, обідня перерва з 12.00 до 12.45, тел. (061) 226-07-75, 226-07-76.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Не надається
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
У разі внесення цінової пропозиції учасником аукціону менше як за п’ять хвилин до завершення аукціону цей аукціон продовжується на десять хвилин, і так щоразу від часу внесення останньої цінової пропозиції.
Переможцем аукціону в електронній формі визнається учасник, який запропонував найвищу ціну на час завершення аукціону.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону отримав оригінали заяви та копії документів, що є додатками до заяви, і виявив невідповідність даних, зазначених в заяві та документах, даним, наданим в електронному вигляді, результати аукціону скасовуються.
Якщо на час підписання протоколу аукціону організатор аукціону не отримав від переможця аукціону оригінали заяви на участь в аукціоні та копії документів, що є додатками до заяви, учасник, який посів наступне за переможцем аукціону місце, визнається переможцем аукціону за умови наявності у нього всіх необхідних документів. Переможець аукціону, який відмовився від підписання протоколу аукціону, позбавляється права на подальшу участь у цьому аукціоні.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Кошти в розмірі 10% початкової ціни продажу об’єкта приватизації Переможцю аукціону зараховуються у встановленому порядку при остаточному розрахунку за придбаний об’єкт приватизації відповідно до договору купівлі-продажу. Грошові кошти в повному обсязі вносяться одержувачу: р/р 37311049000444 в Державній казначейській службі України в м. Київ, МФО 820172, одержувач - Регіональне відділення ФДМУ по Запорізькій області, код ЄДРПОУ 20495280.
Учасник аукціону зобов’язаний у разі визнання його переможцем аукціону сплатити біржі винагороду за проведення аукціону в розмірі 1% від початкової ціни продажу протягом 1 (одного) робочого дня після завершення аукціону на розрахунковий рахунок № 26003500188751 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614, код ЄДРПОУ 32996161, одержувач – ЦУБ.