Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
36014, м. Полтава,
вул. Пушкіна, 88.
Контактна інформація
Головна сторінка

Офіційній акредитований учасник

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1903634410.52 грн.

Вартість проданого майна:
685752641.29 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD1002806.288024.09
EUR1003299.914124.09
RUB104.235924.09
Партнери

Лот №1004АТ/16

Автомобіль ЗАЗ

258
Тип аукціону:Прилюдні торги. Аукціон
Стан аукціону:торги не відбулися через відсутність заявок
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
06.03.2017, 17:00
Дата/час проведення аукціону:
10.03.2017, 12:00
Початкова вартість:18191,60 грн., без ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10.00%, 1819.16 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:17,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:10,00% або 1819,16 грн., без ПДВ.
Розмір винагороди організатора:10,00%, без ПДВ.
Замовник торгів:Нікольська селищна рада, код ЄДРПОУ 04341614
Власник/балансоутримувач:Нікольська селищна рада, код ЄДРПОУ 04341614
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 36014, місто Полтава, вулиця Пушкіна, будинок 88. Телефон +38 (044) 331-34-35.
Місце проведення торгів:м. Маріуполь, пр. Миру, 54/46
Місце представлення заявок:м. Полтава, вул. Стрітенська, 36, офіс 214 з 9.00 до 17.00.
Дата публікації:14.02.2017, 15:39

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:Донецька обл. смт Нікольське вул.Пушкіна,94
Тип транспорту:легкові автомобілі
Марка транспорту:ЗАЗ
Модель транспорту:1103
Колір:синій
Рік випуску:2004
Додаткові відомості:
Об’єм двигуна, куб.см.:
Номер кузова:
Вид пального:бензин
Пробіг:
Комплектація:повна
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:Автомобіль ЗАЗ, модель-1103, Таврія-Славута, рік випуску 2004, колір-синій, тип легковий.

Немає файлів.

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
- реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. на п/р організатора ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ № 26003500188751 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614, код ЄДРПОУ 32996161,
- гарантійний внесок у розмірі 10 % від початкової вартості р/р організатора аукціону ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ, 26003500188751 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» МФО 300614, код ЄДРПОУ 32996161. Квитанція про сплату подається разом з заявкою на участь в аукціоні.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Згідно ст. 16 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)". Заявки на участь в аукціоні приймаються за адресою: м. Полтава, вул. Стрітенська, 36, офіс 214 з 9.00 до 17.00.
Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні – три дні до початку аукціону.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Заявником може виступати юридична або фізична особа, яка може бути визнана покупцем відповідно до Закону України «Про приватизацію державного майна».
Перелік документів, що подаються заявником, для участі в аукціоні:
1. Заява на участь в аукціоні;
2. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску за подання заяви у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян;
3. Документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об’єкта приватизації (гарантійний внесок);
Для фізичних осіб:
1. Документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження;
2. Перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації;
3. Інформація про потенційних покупців або осіб, в інтересах яких придбавається об’єкт, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих власників;
4. Інформація щодо осіб, які прямо чи опосередковано контролюють заявника.
Для юридичних осіб:
1. Копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) (копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації;
2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
3. Рішення уповноваженого органу про участь у приватизації (аукціоні);
4. Документ щодо призначення керівника;
5. Документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів);
6. Документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника;
7. Інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
Для фізичних осіб (фізичних осіб - підприємців):
1. Довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію);
2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитися з об’єктом та отримати додаткову інформацію про проведення аукціону можна в робочі дні за місцезнаходженням об’єкту в попередньо погоджений час з Організатором аукціону за тел. (0532) 69-70-50, (044) 331-34-35 та на сайті Організатора https://centrex.com.ua.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Не надається
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Згідно ст. 16, 17 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" та "Порядку продажу об’єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону".
Торги закінчуються, якщо після триразового повторення чергової ціни тільки один з учасників аукціону, тримаючи картку з номером, дає згоду на придбання об’єкта.
Після закінчення торгів ліцитатор оголошує про продаж об’єкта, називає ціну продажу і аукціонний номер переможця аукціону.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
У п’ятиденний термін з дня затвердження протоколу аукціону укласти з продавцем договір купівлі-продажу об’єкта і нотаріально посвідчити його.
Витрати по укладанню договору покласти на покупця. Здійснити оплату за придбаний об’єкт протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання договору купівлі-продажу в повному обсязі до районного бюджету Нікольської селищної ради на розрахунковий рахунок № 35415003039676 в ГУДКСУ в Донецькій області, , МФО 834016, код ЄДРПОУ 04341614 , призначення платежу: надходження від відчуження майна. Протягом 3-х (трьох) робочих днів з дня затвердження протоколу аукціону сплатити ЦЕНТРАЛЬНІЙ УНІВЕРСАЛЬНІЙ БІРЖІ винагороду за організацію та проведення аукціону у розмірі 10 % від кінцевої ціни продажу та вартість поточних витрат. Забезпечити додержання вимог екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища.