Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
36014, м. Полтава,
вул. Пушкіна, 88.
Контактна інформація
Головна сторінка

Офіційній акредитований учасник

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
2129744129.50 грн.

Вартість проданого майна:
772793655.80 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD1002775.497019.11
EUR1003149.078919.11
RUB104.205719.11
Партнери

Лот №831АТ/16

Комутацiйне обладнання ТЕЛРОС КС-2 (конференц-мост на 20 одночасних учасникiв)

291
Тип аукціону:Електронні торги. Повторні відкриті торги (аукціон)
Стан аукціону:торги не відбулися
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
20.01.2017, 10:00
Дата/час початку проведення аукціону:
24.01.2017, 10:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
24.01.2017, 12:00
Початкова вартість:12331,87 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10.00%, 1233.19 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:100,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:1,00% або 123,32 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір винагороди організатора:3,00%, без ПДВ.
Замовник торгів:ПАТ «Кредитпромбанк», код ЄДРПОУ 21666051
Власник/балансоутримувач:ПАТ «Кредитпромбанк», код ЄДРПОУ 21666051
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 36014, місто Полтава, вулиця Пушкіна, будинок 88. Телефон +38 (044) 331-34-35.
Місце проведення торгів:https://centrex.com.ua/torgi/1476801653
Місце представлення заявок:https://centrex.com.ua/torgi/1476801653
Дата публікації:10.01.2017, 00:01

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:м. Київ, бульв. Др. Народов, 38
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:Комутацiйне обладнання ТЕЛРОС КС-2(конференц-мост на 20 одночасних учасникiв), 2011 р.

Немає фото.

повний текст оголошення

публічний паспорт

Сторінка оголошення про продаж: http://torgi.fg.gov.ua:80/120583

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Розмір реєстраційного внеску: 100 (сто) гривень 00 копійок, без урахування ПДВ вноситься на поточний рахунок ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА № 26008060035335 в ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 331401, ЕДРПОУ 32996161.
Гарантійні внески учасників відкритих торгів (аукціону) вносяться на поточний рахунок 26008060035335 в ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 32996161.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Учасниками відкритих торгів (аукціону) з реалізації майна замовника відкритих торгів (аукціону) можуть бути фізичні та юридичні особи.
Прийом заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) та їх реєстрація проводиться Виконавцем відкритих торгів (аукціону) на веб - сайті https://centrex.com.ua/ - з подальшим наданням оригіналів заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) з завіреними копіями документів за адресою: м. Полтава, вул. Стрітенська, 36, оф. 214, тел. (044) 331-34-35, з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (щоденно, крім вихідних та святкових), починаючи з дня публікації цього оголошення. Кінцевий строк прийняття заявок на участь: 20.01.2017 року о 17 год. 00 хв.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Кожен учасник аукціону, який реєструється на участь у аукціоні, приймає Правила проведення торгів (аукціону) з продажу майна банків щодо яких Фондом гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення про здійснення процедури ліквідації та умови Публічного договору з учасником відкритих торгів (аукціону) про умови участі у відкритих торгах (аукціоні), тексти яких розміщенні на веб - сайті Організатора відкритих торгів (аукціону).
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків;

Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків.
Документи учасника відкритих торгів (аукціону), передбачені цим пунктом, повинні бути підписані керівником учасника відкритих торгів (аукціону) (або уповноваженої ним особи) та затверджені печаткою учасника.
Час і місце ознайомлення з майном:За більш детальною інформацією та з приводу огляду активів звертатись до ПАТ «Кредитпромбанк» - Левицький Віктор Геннадійович, тел. (044) 490-27-79, м. Київ, б-р. Дружби народів, 38, E-mail: [email protected] Ознайомитись з майном можна: в робочі дні, час: 10 год. 00 хв. - 12 год.00 та з 14 год. 30 хв. -17 год. 00 хв., адреса: м. Київ, б-р. Дружби народів, 38
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Податкова накладна не надається.
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Відкриті торги (аукціон) відбудеться за наявності двох учасників. Переможцем торгів (аукціону) визначається учасник, що запропонував на веб-сайті Організатора торгів найвищу ціну на час завершення торгів.
Час завершення торгів (аукціону) може продовжуватися щоразу на 5 хвилин, з часу внесення пропозиції учасником про ціну, у випадку, якщо учасником було внесено пропозицію, щодо вартості майна менше як за 5 хвилин до закінчення аукціону, і так доти, доки не буде визначено учасника, що запропонував найвищу ціну.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Переможець аукціону повинен узгодити протокол, підписати договір купівлі-продажу придбаного активу та провести повний розрахунок з продавцем протягом 10 банківських днів з дня наступного після закінчення аукціону. Переможець аукціону відмовляється від будь-яких претензій до продавця після підписання договору купівлі-продажу придбаного активу.
Переможець зобов’язаний сплатити ЦЕНТРАЛЬНІЙ УНІВЕРСАЛЬНІЙ БІРЖІ винагороду за проведення відкритих торгів (аукціону). Розмір винагороди Виконавця, що сплачує переможець відкритих торгів (аукціону) - 3 % від кінцевої ціни продажу кожного лоту, але не більше 3000,00 грн. та сплачується покупцем-переможцем Аукціону в порядку, визначеному п. 1.7 Додаткової угоди, про що зазначено у договорі про умови участі в Аукціоні, що укладається між Виконавцем та покупцем-переможцем Аукціону по кожному лоту.
У разі відмови переможця Аукціону від підписання протоколу Аукціону або договору купівлі-продажу Активів, сплати коштів за придбані на Аукціоні Активи гарантійний внесок йому не повертається і використовується в порядку, встановленому п. 1.8. Додаткової угоди.