Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
36014, м. Полтава,
вул. Пушкіна, 88.
Контактна інформація
Головна сторінка

Офіційній акредитований учасник

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
2129744129.50 грн.

Вартість проданого майна:
772793655.80 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD1002775.497019.11
EUR1003149.078919.11
RUB104.205719.11
Партнери

Лот №291АТ/16

Будівельні матеріали на місці сільського будинку культури

307
Тип аукціону:Прилюдні торги. Аукціон
Стан аукціону:торги завершені
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
23.05.2016, 17:00
Дата/час проведення аукціону:
26.05.2016, 11:00
Початкова вартість:12124,00 грн., без ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10%, 1212.40 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:
Крок аукціону:10,00% або 1212,40 грн., без ПДВ.
Розмір винагороди організатора:10,00%, без ПДВ.
Замовник торгів:Ручківська сільська рада
Власник/балансоутримувач:Ручківська сільська рада
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 36014, місто Полтава, вулиця Пушкіна, будинок 88. Телефон +38 (044) 331-34-35.
Місце проведення торгів:м. Полтава, Соборний майдан, 15
Місце представлення заявок:м. Полтава, вул. Комсомольська 36 оф.214
Дата публікації:04.05.2016, 00:01
Ціна продажу:13336.40 грн.

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:Полтавська обл.,Гадяцький р-н, с. Ручки вул. Леніна,27
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:Будівельні матеріали на місці колишнього сільського будинку культури, що не експлуатується. Розташований в серединній частині села, має форму прямокутника,
знаходиться у ветхому (аварійному) технічному стані, інженерні комунікації зруйновані.

Немає файлів.

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. на р/р організатора ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ 26008060035335 в ПАТ «Приватбанк», код ЄДРПОУ 32996161, МФО 331401;
Гарантійний внесок у розмірі 10 % від початкової вартості р/р організатора аукціону ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ, 26008060035335 в ПАТ «Приватбанк», код ЄДРПОУ 32996161, МФО 331401.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Заявником може виступати юридична або фізична особа, яка може бути визнана покупцем відповідно до Закону України «Про приватизацію державного майна».
Перелік документів, що подаються заявником, для участі в аукціоні:
1. Заява на участь в аукціоні (в 3-х примірниках);
2. Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску за подання заяви у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян;
3. Документ, що підтверджує внесення грошових коштів в розмірі 10 % початкової ціни об’єкта приватизації (гарантійний внесок);
Для фізичних осіб:
1. Документ, що посвідчує особу заявника або уповноважену ним особу (представника), його повноваження;
2. Перелік номерів рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації;
3. Інформація про потенційних покупців або осіб, в інтересах яких придбавається об’єкт, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих власників;
4. Інформація щодо осіб, які прямо чи опосередковано контролюють заявника.
Для юридичних осіб:
1. Копії установчих документів (легалізовані та перекладені - для нерезидентів) (копію відповідного рішення органу місцевого самоврядування - для органів місцевого самоврядування), засвідчені нотаріально або посадовою особою відповідного органу приватизації;
2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
3. Рішення уповноваженого органу про участь у приватизації (аукціоні);
4. Документ щодо призначення керівника;
5. Документ про розподіл статутного капіталу серед учасників (акціонерів);
6. Документ, що підтверджує наявність та розмір державної частки в статутному капіталі та майні учасника;
7. Інформація щодо зони реєстрації (про відсутність реєстрації в офшорній зоні чи країнах, включених FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом).
Для фізичних осіб (фізичних осіб - підприємців):
1. Довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію);
2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Згідно ст. 16 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)". Заявки на участь в аукціоні приймаються за адресою: м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214 з 9.00 до 17.00.
Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні – три дні до початку аукціону.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитися з об’єктом та отримати додаткову інформацію про проведення аукціону можна в робочі дні за місцезнаходженням об’єкту в попередньо погоджений час з Організатором аукціону за тел. (0532) 69-70-50, (044) 331-34-35 та на сайті Організатора https://centrex.com.ua.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Не надається
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Згідно ст. 16,17 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" та "Порядку продажу об’єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону".
Торги закінчуються, якщо після триразового повторення чергової ціни тільки один з учасників аукціону, тримаючи картку з номером, дає згоду на придбання об’єкта.
Після закінчення торгів ліцитатор оголошує про продаж об’єкта, називає ціну продажу і аукціонний номер переможця аукціону.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
У п’ятиденний термін з дня затвердження протоколу аукціону укласти з продавцем договір купівлі-продажу об’єкта. Витрати по укладанню договору покласти на покупця;
Здійснити оплату за придбаний об’єкт протягом 30-ти (десяти) календарних днів з дати підписання договору купівлі-продажу;Ппротягом 3-х (трьох) робочих днів з дня затвердження протоколу аукціону сплатити ЦЕНТРАЛЬНІЙ УНІВЕРСАЛЬНІЙ БІРЖІ винагороду за організацію та проведення аукціону в розмірі 10 (десяти) % від кінцевої ціни продажу та вартість поточних витрат;
Забезпечити додержання вимог екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища.