Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1371231500.30 грн.

Вартість проданого майна:
634897054.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.227328.03
EUR142.44228.03
Партнери

Лот №242АТ/16

Коптильна установка SLT TERMOSTART 3000/R-E

828
Тип аукціону:Електронні торги. Відкриті торги (аукціон)
Стан аукціону:торги завершені
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
20.04.2016, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
21.04.2016, 11:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
21.04.2016, 12:00
Початкова вартість:38900,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:
Розмір реєстраційного внеску:
Крок аукціону:10,00% або 3890,00 грн., без ПДВ.
Розмір винагороди організатора:500,00 грн., без ПДВ.
Замовник торгів:Командитне товариство «Торговий Дім Полагросервіс», ідентифікаційний код 24824898.
Власник/балансоутримувач:Командитне товариство «Торговий Дім Полагросервіс», ідентифікаційний код 24824898.
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:https://centrex.com.ua/torgi/1460552962
Місце представлення заявок:https://centrex.com.ua/torgi/1460552962
Дата публікації:14.04.2016, 10:00
Ціна продажу:38900.00 грн.

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:м. Полтава, вул. Половка, 68.
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:
Коптильна установка SLT TERMOSTART 3000/R-E, інвентаризаційний номер 34125, придбана і введена в експлуатацію в 2006 р. Камера дозволяє проводити автоматичну термообробку ковбасних і копчених виробів, тобто почервоніння, прогрів, сушіння, копчення, варіння, смаження і обробку душем без будь-якої додаткової маніпуляції. Годяться для копчення всіх типів ковбасних виробів, таких, як, сосиски, копчені ковбаски, ковбаса, для копчення м'яса, птиці, риби, сиру і т. д. Зовнішні розміри: 2000x2380x3000 мм; Мінімальна висота приміщення: 3300 мм; Споживча потужність 86 кВт.
Об'єкт має нетоварний, непрезентабельний вигляд, ознаки довготермінової експлуатації, візуальні зміни структури та кольору поверхонь, що свідчить про істотне фізичне та моральне старіння зазначеного обладнання. Загальний стан - незадовільний.

Немає файлів.

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Гарантійні та реєстраційні внески за участь у торгах відсутні
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Прийом заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) та їх реєстрація проводиться Організатором відкритих торгів (аукціону) на веб - сайті Організатора - https://www.centrex.com.ua/ з подальшим наданням оригіналів заяв на участь в аукціоні з завіреними копіями документів за адресою: м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, оф. 214, починаючи з дня публікації цього оголошення. Кінцевий строк прийняття заявок на участь: 20.04.2016 року о 17 год. 00 хв.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Кожен учасник відкритих торгів (аукціону), який реєструється на участь у відкритих торгах (аукціоні) приймає Правила підготовки, організації та проведення відкритих (публічних) торгів (аукціону) з продажу майна та умови Публічного договору з учасником відкритих торгів (аукціону) про умови участі у відкритих торгах (аукціоні), тексти яких розміщенні на веб - сайті Організатора відкритих торгів (аукціону).
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі.
Час і місце ознайомлення з майном:Додаткову інформацію щодо умов участі аукціоні можна отримати на ЦЕНТРАЛЬНІЙ УНІВЕРСАЛЬНІЙ БІРЖІ за адресою 36020, м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214; по телефону +38(0532) 69-70-50, 69-15-45 або по e-mail: [email protected] та на веб - сайті Організатора - https://www.centrex.com.ua/
Ознайомитися з майном можна щоденно крім вихідних та святкових днів за їх місцезнаходженням, узгодивши за тел.(0532) 69-70-50
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Податкова накладна надається.
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Переможцем торгів (аукціону) визначається учасник, що запропонував на веб-сайті Організатора торгів найвищу ціну на час завершення торгів. Якщо один із учасників запропонував придбати майно за початковою ціною і пропозицій щодо купівлі майна від інших учасників не надійшло, майно продається за початковою ціною.
Час завершення торгів (аукціону) може продовжуватися щоразу на 10 хвилин, з часу внесення пропозиції учасником про ціну, у випадку, якщо учасником було внесено пропозицію, щодо вартості майна менше як за 5 хвилин до закінчення аукціону, і так доти, доки не буде визначено учасника, що запропонував найвищу ціну.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Переможець аукціону повинен узгодити протокол, підписати договір купівлі-продажу придбаного активу та провести повний розрахунок з продавцем протягом 10 банківських днів з дня наступного після закінчення аукціону.
Усі витрати, пов’язані з оформленням договору купівлі-продажу та інші покладаються на покупця – переможця відкритих торгів (аукціону).
Банківські реквізити продавця: р/р 26009186779001 у ТАСКОМБАНК, МФО 339500, код ЄДРПОУ 24824898.