Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1371231500.30 грн.

Вартість проданого майна:
634897054.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.227328.03
EUR142.44228.03
Партнери

Лот №45А/15

Легковий автомобіль ВАЗ 21070 СПГ, 2002 р. в., реєстраційний номер ВІ 14-29 АТ.

1005
Тип аукціону:Прилюдні торги. Повторний аукціон без можливості зменшення початкової вартості
Стан аукціону:торги завершені
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
08.02.2016, 17:00
Дата/час проведення аукціону:
11.02.2016, 12:00
Початкова вартість:8000,00 грн., без ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10%, 800.00 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:17,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:5,00% або 400,00 грн., без ПДВ.
Замовник торгів:Товариство з обмеженою відповідальністю «КОЛОС» (код ЄДРПОУ 03771488),
Власник/балансоутримувач:Товариство з обмеженою відповідальністю «КОЛОС» (код ЄДРПОУ 03771488),
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:м. Полтава, Соборний майдан, 15
Місце представлення заявок:м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, оф. 214
Дата публікації:06.01.2016, 00:01
Ціна продажу:8400.00 грн.

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:Полтавська область, Гадяцький район, с. Сари.
Тип транспорту:легкові автомобілі
Марка транспорту:ВАЗ
Модель транспорту:21070СПГ
Колір:зелений
Рік випуску:2002
Додаткові відомості:Доцільний ремонт.
Об’єм двигуна, куб.см.:1451
Номер кузова:
Вид пального:бензин
Пробіг:дані відсутні
Комплектація:Автомобіль не укомплектований, сліди корозії; генератор, стартер, АКБ, двигун та інше потребує ремонту. Гума потребує заміни.
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:
Тип транспорту: Легковий сєдан
Виробник (марка): ВАЗ
Модель: 21070СПГ
Рік випуску: 2002
Кузов: Сєдан
Коробка передач: механічна
Тип пального: бензин або газ
Тип приводу: задній
Кількість дверей: 4
Колір: зелений
Об'єм двигуна: 1451
Пробіг, тис. км: відсутній
Витрати палива, л/100 км.: 8
Реєстраційний номер: ВІ 14-29 АТ
Комплектність: Автомобіль не укомплектований, сліди корозії; генератор, стартер, АКБ, двигун та інше потребує ремонту. Гума потребує заміни.
Потреба у ремонті: Доцільний ремонт.

Повний текст оголошення

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Якщо початкова вартість не перевищує десяти прожиткових мінімумів, гарантійний внесок не встановлюється, крім випадків проведення електронних торгів – ст. 61 ЗУ Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Порядок представлення заявок на участь в торгах: прийом заявок на участь в аукціоні буде проводитись організатором аукціону після сплати:
1. реєстраційного внеску у розмірі 17 грн. 00 коп., без ПДВ, п/р організатора аукціону Центральна універсальна біржа, р/р № 26003500188751 в ПАТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», МФО 300614, код ЄДРПОУ 32996161, призначення платежу: «Реєстраційний внесок за участь у повторному аукціоні з продажу майна ТОВ «КОЛОС» лот № ___ А/15, без ПДВ».
Заява на участь в аукціоні складається в довільній формі державною мовою і повинна містити такі відомості:
найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи);
прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи);
номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника;
номер лоту та найменування майна, яке заявник має намір придбати на аукціоні.
Заява на участь в аукціоні повинна містити також відомості про наявність або відсутність заінтересованості заявника стосовно боржника, кредиторів, замовника, організатора аукціону та про характер цієї заінтересованості у разі її наявності.
Місце представлення заявок на участь в торгах: 36020, м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214.
Строк і час представлення заявок на участь в торгах: прийом заяв на участь в аукціоні буде проводитись організатором аукціону в робочі дні з 10.00 год. до 17.00 год. починаючи з дати розміщення цього оголошення на веб-сайті Міністерства юстиції України та Вищого господарського суду України до 17.00 год. 08 лютого 2016 року включно.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Заява на участь в аукціоні складається в довільній формі державною мовою і повинна містити такі відомості:
найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи);
прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи);
номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника;
номер лоту та найменування майна, яке заявник має намір придбати на аукціоні.
Заява на участь в аукціоні повинна містити також відомості про наявність або відсутність заінтересованості заявника стосовно боржника, кредиторів, замовника, організатора аукціону та про характер цієї заінтересованості у разі її наявності.
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного внеску;
Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного внеску.
Копії документів заявника – юридичної особи та фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності повинні бути завірені їх печатками, фізичної особи – її підписом (за умови пред’явлення всіма покупцями оригіналів документів). У разі непред’явлення заявником оригіналів документів приймаються лише нотаріально посвідчені копії документів.
До участі в торгах допускаються заявники, що подали заяви на участь в аукціоні і документи, що додавалися до них, які відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» і вказаним у повідомленні про проведення аукціону. Заявники, допущені до участі в торгах, визнаються учасниками аукціону, та отримують аукціонну картку.
Рішення про відмову в допуску заявника до участі в аукціоні приймається у разі, якщо:
заява на участь в аукціоні не відповідає вимогам, що встановлені Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» і вказаним у повідомленні про проведення аукціону;
- подані заявником документи не відповідають встановленим до них вимогам;
- на дату складання протоколу про визначення учасників аукціону не підтверджено надходження гарантійного внеску на рахунок, вказаний у цьому оголошенні.
Організатор аукціону протягом п’яти днів з дня підписання протоколу про визначення учасників аукціонів повідомляє всіх заявників про результати розгляду представлених заяв на участь в аукціоні шляхом відправлення заявникам у електронній формі копій протоколу. Заявникам, що допущені до участі в аукціоні, додатково повідомляється номер учасника (аукціонна картка, з обох боків якої зазначається номер учасника, видається учаснику аукціону в день проведення аукціону).
Протоколом про визначення учасників аукціону буде складено і підписано організатором аукціону 08 лютого 2016 року о 18.00 год.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитися з майном можна щоденно крім вихідних та святкових днів за їх місцезнаходженням та узгодженням за телефоном (0532) 69-15-45. Додаткову інформацію щодо умов участі аукціоні можна отримати на Центральній універсальній біржі за адресою 36020, м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214; по телефону +38(0532)69-15-45 або по e-mail: [email protected].
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
При укладенні договору купівлі-продажу з переможцем аукціону вартість майна визначається без урахування податку на додану вартість, податкова накладна не надається.
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Аукціон проводиться у відповідності до ст. 64 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» № 4212 VI.
Крок аукціону становить – 5 % (П’ять відсотків) від початкової вартості продажу лота.
Аукціон відбувається за умови, якщо на ньому присутні не менше двох учасників.
Аукціон проводиться безпосередньо ведучим (ліцитатором). Перед початком аукціону ліцитатор інформує про: умови договору, що укладається на аукціоні; суму, якій повинне бути кратне перевищення наступної пропозиції над попередньою (крок аукціону); спосіб повідомлення про готовність укласти договір; початкову вартість.
Початком аукціону вважається момент оголошення ліцитатором початкової ціни продажу об’єкта.
Спосіб повідомлення учасником про готовність укласти договір: під час аукціону учасники повідомляють про готовність укласти договір на умовах оголошеної ліцитатором ціни, піднімаючи аукціонну картку з номером, повернутим до ліцитатора. Після цього учасники мають право запропонувати ціну, що перевищує попередню ціну (з урахуванням кроку аукціону), шляхом одночасного підняття картки учасника аукціону і оголошення пропозиції своєї ціни.
Якщо запропонована учасником аукціону ціна є більшою за ціну, запропоновану ліцитатором, то останній називає номер учасника і запропоновану ним ціну. Після кожного оголошення ціни слідує удар молотка ліцитатора.
Якщо протягом триразового оголошення останньої ціни не буде запропоновано вищої ціни, ліцитатор одночасно з третім ударом молотка оголошує переможцем учасника, який запропонував найвищу ціну (повідомляє про продаж лота, називає ціну і номер переможця, під яким він зареєстрований як учасник аукціону).
У разі якщо протягом триразового оголошення початкової вартості лоту учасники аукціону не виявляють бажання укласти договір, ліцитатор оголошує про закінчення аукціону без виявлення переможця.
Гарантійний внесок не підлягає поверненню у разі, якщо аукціон закінчився без визначення переможця (крім випадків виявлення недоліків майна, не зазначених в оголошенні про проведення аукціону, що розміщується на веб-сайті), а також переможцю аукціону, якщо він не виконав обов’язку щодо сплати ціни відповідно до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Переможець аукціону підписує протокол, який ведеться під час аукціону. Протокол є підставою для укладення договору купівлі-продажу між переможцем аукціону та продавцем майна.
Переможець аукціону, учасники якого відповідно до цього Закону не сплачують гарантійних внесків, зобов’язаний сплатити запропоновану ним ціну у межах 40 прожиткових мінімумів відразу після оголошення його переможцем аукціону.
Якщо переможець аукціону не виконав обов’язку з негайної сплати ціни, відповідно до вимог цього Закону договір вважається розірваним, а аукціон негайно поновлюється з ціни, запропонованої попереднім учасником.
Протягом п’яти днів з дати підписання протоколу замовник аукціону надсилає переможцеві торгів пропозицію щодо укладення договору купівлі-продажу майна разом з проектом договору відповідно до поданої переможцем торгів пропозиції щодо встановлення ціни цього майна.
За результатами аукціону та при умові сплати переможцем аукціону вартості лоту, з переможцем аукціону укладається договір купівлі-продажу.
У разі відмови або ухилення переможця торгів від підписання договору купівлі-продажу майна протягом п’яти днів з дня отримання цього договору гарантійний внесок йому не повертається, і замовник аукціону має право запропонувати укласти договір купівлі-продажу майна учасникові торгів, яким запропонована найбільш висока ціна порівняно з ціною майна, запропонованою іншими учасниками торгів, за винятком переможця торгів. Якщо договір купівлі-продажу майна не був укладений, замовник аукціону приймає рішення про проведення повторних торгів і про встановлення нової початкової ціни.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Переможець аукціону, учасники якого відповідно до цього Закону не сплачують гарантійних внесків, зобов’язаний сплатити запропоновану ним ціну у межах 40 прожиткових мінімумів відразу після оголошення його переможцем аукціону на л/р ТОВ «КОЛОС» № 26002704034216 у ПАТ АТ «Райфайзен банк Аваль», МФО 380805, код ЄДРПОУ 03771488.
Переможець торгів повинен протягом п’яти днів з дня одержання проекту договору підписати його та перерахувати кошти за придбане майно на л/р ТОВ «КОЛОС» № 26002704034216 у ПАТ АТ «Райфайзен банк Аваль», МФО 380805, код ЄДРПОУ 03771488.
Строк оплати може бути продовжено за згодою Організатора, але не довше ніж на 10 днів, за умови сплати переможцем не менш як 50% відсотків ціни продажу майна.