Центральна універсальна біржа

Central Universal Exchange

Електронний торговий майданчик
працює цілодобово
 Служба підтримки: +38 (044) 331-34-35
(Пн.–Пт., 9.00–18.00).
info@centrex.com.ua
88000, Закарпатська область,
м.Ужгород, вул. Собранецька, 60, к. 411
Контактна інформація
Головна сторінка

Будуємо ринки та довіру разом

Торги
Статистика торгів

Вартість оголошених торгів:
1370298317.30 грн.

Вартість проданого майна:
634335031.33 грн.

Послуги біржі
Курси валют
ВалютаЗаВартістьДата
USD139.221429.03
EUR142.36729.03
Партнери

Лот №2278АТ/17

Квартира № 12

235
Тип аукціону:Електронні торги. Аукціон (повторний аукціон) з можливістю зменшення початкової вартості
Стан аукціону:торги не відбулися
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
09.03.2018, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
22.03.2018, 00:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
06.04.2018, 11:59
Початкова вартість:55228,00 грн., без ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10.00%, 5522.80 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:500,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:1,00% або 552,28 грн., без ПДВ.
Крок зменшення початкової вартості: грн.
Гранична вартість для зниження:27614,00 грн.
Розмір винагороди організатора:5,00%, без ПДВ.
Замовник торгів:Приватне акціонерне товариство «Белокаменські вогнетриви», код ЄДРПОУ 32131555
Власник/балансоутримувач:Приватне акціонерне товариство «Белокаменські вогнетриви», код ЄДРПОУ 32131555
Організатор торгів:ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, ідентифікаційний код 32996161. Місцезнаходження: 88000, місто Ужгород, вулиця Собранецька 60, к.411. Телефон +38 (044) 331-34-35, 097-470-35-22
Місце проведення торгів:
Місце представлення заявок:
Дата публікації:19.02.2018, 00:01

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номером (0532) 69-70-50.

 
Місцезнаходження майна:Донецька область, м. Соледар, вул. Залевського, буд. 39
Розмір житлової площі будинку, квартири, кв.м.:26,24
Розмір загальної площі будинку, квартири, кв.м.:45,79
Кількість кімнат:2
Поверх, на якому знаходиться квартира, кімната:2
Кількість поверхів будинку:2
Правовий режим земельної ділянки:відсутня
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:

Квартира № 12.

Тип нерухомості: будівлі та споруди.

Статус земельної ділянки: Право на земельну ділянку, що переходить до покупця, визначається згідно ст. 377 Цивільного кодексу України та ст. 120 Земельного кодексу України.

Кадастровий номер земельної ділянки: відсутній.

Форма власності: комунальна власність.

Відомості про земельну ділянку: відсутні.

Цільове призначення: відомості відсутні.

Загальна площа – 45,79 кв. м.

Житлова площа – 26,24 кв. м.

Кількість поверхів - 2.

Поверх на якому розташована квартира - 2.

Кімнат/Приміщень: 2 (Площа та призначення приміщень/кімнат зазначено в сканкопії технічної документації, яка додається).

Характеристика будівлі: Фундамент будівлі – залізобетонні блоки. Стіни – цегляні. Перегородки – гіпсолитові. Підлоги – в кімнатах - дошки, метласька

плитка. Міжповерхові перекриття – залізобетонні плити. Вікна – дерев'яні. Приміщення підключено до мереж холодного водопостачання, каналізації, теплозабезпечення, газо- та електропостачання від міських мереж.

Об'єкт нерухомості є об'єктом податкової застави.

Обтяжувач: Артемівська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Донецькій області.

Місцезнаходження: Донецька область, м. Соледар, вул. Залевського, буд. 39.

Площа кожної кімнати, кв.м.:-
Інформація про допоміжні, підсобні приміщення та споруди:відсутні
Встановлені обмеження:Об’єкт нерухомості є об’єктом податкової застави
Обмеження на використання квартири, будинку:Об’єкт нерухомості є об’єктом податкової застави
Відомості про земельну ділянку, на якій розташований будинок:відсутні
Розмір земельної ділянки, га:відсутні
Найменування:квартира
Номер:12

Повний текст оголошення

Сторінка оголошення про продаж: http://vgsu.arbitr.gov.ua/pages/158/?d=47512&v=7d4c9715c9&t=7

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Розмір гарантійного внеску становить: 10 % (без ПДВ) від початкової вартості лоту, що виставляється на аукціон та становить 5522,80 (п’ять тисяч п’ятсот двадцять дві грн. 80 коп.)
Порядок внесення гарантійного внеску: оплата гарантійного внеску проводиться на рахунок організатора аукціону: ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, п/р № 26008060035335 в КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 32996161, призначення платежу: «Гарантійний внесок за участь у повторному аукціоні з продажу майна ПАТ «Белокаменські вогнетриви» лот № 2278 АТ/17, без ПДВ».
Розмір реєстраційного внеску у розмірі 500 грн. 00 коп., без ПДВ, п/р організатора аукціону ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА № 26008060035335 в КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 32996161, призначення платежу: «Реєстраційний внесок за участь у повторному аукціоні з продажу майна ПАТ «Белокаменські вогнетриви» лот № 2278 АТ/17, без ПДВ».
Кінцевий строк сплати гарантійного внеску до 17.00 год. 9 березня 2018 року включно.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Порядок представлення заявок на участь в торгах: Заявки на участь в електронних торгах подаються в електронній формі відповідно до встановленого організатором аукціону зразку, що міститься на офіційному веб-сайті. Прийом заявок на участь в аукціоні буде проводитись організатором аукціону після сплати:
1. реєстраційного внеску у розмірі 500 грн. 00 коп., без ПДВ, п/р організатора аукціону ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА № 26008060035335 в КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 32996161, призначення платежу: «Реєстраційний внесок за участь у повторному аукціоні з продажу майна ПАТ «Белокаменські вогнетриви» лот № 2278 АТ/17, без ПДВ».
2. гарантійного внеску у розмірі 5522,80 (п’ять тисяч п’ятсот двадцять дві грн. 80 коп.) без ПДВ на п/р організатора аукціону ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА № 26008060035335 в КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 32996161, призначення платежу: «Гарантійний внесок за участь у повторному аукціоні з продажу майна ПАТ «Белокаменські вогнетриви» лот № 2278АТ/17, без ПДВ».
Заява на участь в аукціоні складається в довільній формі державною мовою і повинна містити такі відомості:
найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи);
прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи);
номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника;
номер лоту та найменування майна, яке заявник має намір придбати на аукціоні.
Заява на участь в аукціоні повинна містити також відомості про наявність або відсутність заінтересованості заявника стосовно боржника, кредиторів, замовника, організатора аукціону та про характер цієї заінтересованості у разі її наявності.
Організатор торгів, після отримання заяви про реєстрацію учасника, надсилає повідомлення на електронну адресу, зазначену у заяві, у якому зазначається точний час прийняття реєстраційної заяви. Після надходження на вказаний рахунок гарантійного та реєстраційного внеску, Організатор торгів розглядає подану заяву та вирішує питання про реєстрацію учасника аукціону. Якщо прийнято рішення про реєстрацію заявника учасником аукціону, останньому на електронну адресу надсилається про це повідомлення. Підставою для допуску учасника до електронних торгів, є присвоєння останньому індивідуального коду учасника. Учасник має право брати участь у електронних торгах виключно під індивідуальним кодом учасника.
Місце представлення заявок на участь в торгах: https://centrex.com.ua.
Строк і час представлення заявок на участь в торгах: прийом заяв на участь в аукціоні буде проводитись організатором аукціону з дати розміщення цього оголошення на веб-сайті Міністерства юстиції України та Вищого господарського суду України до 17.00 год. 9 березня 2018 року включно.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Заява на участь в аукціоні складається в довільній формі державною мовою і повинна містити такі відомості:
найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи);
прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи);
номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника;
номер лоту та найменування майна, яке заявник має намір придбати на аукціоні.
Заява на участь в аукціоні повинна містити також відомості про наявність або відсутність заінтересованості заявника стосовно боржника, кредиторів, замовника, організатора аукціону та про характер цієї заінтересованості у разі її наявності.
Користувач, для реєстрації учасником, подає в електронному виді встановленого зразку заяву та додає у сканованому вигляді копії наступних документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного внеску;
Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного внеску.
Копії документів заявника – юридичної особи та фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності повинні бути завірені їх печатками, фізичної особи – її підписом (за умови пред’явлення всіма покупцями оригіналів документів). У разі непред’явлення заявником оригіналів документів приймаються лише нотаріально посвідчені копії документів.
До участі в торгах допускаються заявники, що подали заяви на участь в аукціоні і документи, що додавалися до них, які відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» і вказаним у повідомленні про проведення аукціону.
Рішення про відмову в допуску заявника до участі в аукціоні приймається у разі, якщо:
заява на участь в аукціоні не відповідає вимогам, що встановлені Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» і вказаним у повідомленні про проведення аукціону;
- подані заявником документи не відповідають встановленим до них вимогам;
- на дату складання протоколу про визначення учасників аукціону не підтверджено надходження гарантійного внеску на рахунок, вказаний у цьому оголошенні.
Організатор аукціону протягом п’яти днів з дня підписання протоколу про визначення учасників аукціонів повідомляє всіх заявників про результати розгляду представлених заяв на участь в аукціоні шляхом відправлення заявникам у електронній формі копій протоколу.
Протоколом про визначення учасників аукціон буде складено і підписано організатором аукціону 9 березня 2018 року о 18.00 год.
Час і місце ознайомлення з майном:Додаткову інформацію щодо умов участі в аукціоні можна отримати на ЦЕНТРАЛЬНІЙ УНІВЕРСАЛЬНІЙ БІРЖІ за адресою 36014, м. Полтава, вул. Пушкіна, 88; по телефону +38(0532)69-70-50 або по e-mail: [email protected]
Ознайомитися з майном можна щоденно крім вихідних та святкових днів за їх місцезнаходженням та узгодженням за телефоном (0532) 69-70-50.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
При укладенні договору купівлі-продажу з переможцем аукціону вартість майна визначається без урахування податку на додану вартість, податкова накладна не надається.
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Аукціон проводиться у відповідності до ст. 64 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» № 4212 VI.
Крок аукціону становить – 1 % (один відсоток) від початкової вартості продажу лота.
Аукціон відбувається за умови, якщо на нього зареєструвалися не менше двох учасників.
Порядок внесення пропозицій щодо ціни лота визначається Організатором аукціонних торгів на веб-сайті організатора аукціону. Переможцем електронних торгів визначається учасник, що запропонував на веб-сайті Організатора торгів найвищу ціну на час завершення торгів. Час завершення електронних торгів продовжується щоразу на 5 хвилин, з часу внесення пропозиції учасником про ціну, у випадку, якщо учасником було внесено пропозицію, щодо вартості майна менше як за 5 хвилин до закінчення аукціону, і так доти, доки не буде визначено учасника, що запропонував найвищу ціну.
Об’єкт не може бути проданий за початковою вартістю.
Гарантійний внесок не підлягає поверненню у разі, якщо аукціон закінчився без визначення переможця (крім випадків виявлення недоліків майна, не зазначених в оголошенні про проведення аукціону, що розміщується на веб-сайті), а також переможцю аукціону, якщо він не виконав обов’язку щодо сплати ціни відповідно до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Переможець аукціону підписує протокол, який ведеться під час аукціону. Протокол є підставою для укладення договору купівлі-продажу між переможцем аукціону та продавцем майна.
Протягом п’яти днів з дати підписання протоколу замовник аукціону надсилає переможцеві торгів пропозицію щодо укладення договору купівлі-продажу майна разом з проектом договору відповідно до поданої переможцем торгів пропозиції щодо встановлення ціни цього майна.
За результатами аукціону та при умові сплати переможцем аукціону вартості лоту, з переможцем аукціону укладається договір купівлі-продажу.
У разі відмови або ухилення переможця торгів від підписання договору купівлі-продажу майна протягом п’яти днів з дня отримання договору гарантійний внесок йому не повертається, і замовник аукціону має право запропонувати укласти договір купівлі-продажу майна учасникові торгів, яким запропонована найбільш висока ціна порівняно з ціною майна, запропонованою іншими учасниками торгів, за винятком переможця торгів. Якщо договір купівлі-продажу майна не був укладений, замовник аукціону приймає рішення про проведення повторних торгів і про встановлення нової початкової ціни.
Гарантійний внесок, сплачений покупцем, зараховується до ціни, що підлягає до сплати.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Переможець торгів повинен протягом п’яти днів з дня одержання проекту договору підписати його та перерахувати кошти за придбане майно на л/р ПАТ «Белокаменські вогнетриви», код ЄДРПОУ 32131555 № 26002962488064 у ПАТ «ПУМБ», МФО 334851.
Строк оплати може бути продовжено за згодою Організатора, але не довше ніж на 10 днів, за умови сплати переможцем не менш як 50% відсотків ціни продажу майна.